Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18665 18666 18667 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar



Fuck vad trött jag är. Gick inte och la mig igår, och nu kämpar jag mot tröttheten och soffan och täcket är så mysiga.. vill bara sova men måste hålla mig vaken till i alla fall 19:00. :C

26 nov, 2014 15:07

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Väntar på mail från våran lokala tidning OwO

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

26 nov, 2014 15:10

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Fuck vad trött jag är. Gick inte och la mig igår, och nu kämpar jag mot tröttheten och soffan och täcket är så mysiga.. vill bara sova men måste hålla mig vaken till i alla fall 19:00. :C



Samma häär! Är också jättetrött D: Och jag ska dansa ikväll... D:

26 nov, 2014 15:57

Borttagen

Avatar


UNDER MINA SISTA VECKOR I GYMNASIET ÄR MIN HÖGSTA
PRIORITERING ATT FÅ MIN KLASS ATT GÖRA SÅHÄR. Punkt.


Everyday I'm YOLO:ing

26 nov, 2014 16:50

Solkatten
Elev

Avatar


Höll nästan på att somna i bussen. Så sjukt tråkigt att sitta i en timme för att åka hem från skolan.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

26 nov, 2014 16:53

emma malfoy
Elev

Avatar


Måste sätta mig och skriva en NO uppsatts om MS, men har ingen inspiration och vet inte vad jag ska skriva...

26 nov, 2014 18:02

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Vi har en au pair nu från ungern, och hon är ganska konstig. alltså, det är meningen att hon ska ta ut vår hund på promenad i en timme, men hon är bara ute med henne i typ 10 minuter? + hon kan typ inte laga mat, och hon kan knappt prata engelska. + så går hon in i mitt rum och typ flyttar på saker när jag inte är hemma. och varje gång jag är i samma rum som henne så bara står hon där och stirrar på mig- blir jättenervös när hon gör det :s

speech!

26 nov, 2014 18:03

Solkatten
Elev

Avatar


Tycker att drakhandlaren borde komma någon gång... har bara drakgodis kvar.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

26 nov, 2014 18:26

Odd
Elev

Avatar


Jag har Franska prov imorgon ⊙﹏⊙

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs1.picofile.com%2Ffile%2F7561502040%2F14.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Fe3e02787a413c66dc88ae4c045527ce3%2Ftumblr_n9y265tFcp1rqf5j4o1_500.gif

26 nov, 2014 18:29

Alvenia
Elev

Avatar


Skrivet av Odd:
Jag har Franska prov imorgon ⊙﹏⊙


Jag med, har pluggat noll

26 nov, 2014 18:31

1 2 3 ... 18665 18666 18667 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.