@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fuck vad trött jag är. Gick inte och la mig igår, och nu kämpar jag mot tröttheten och soffan och täcket är så mysiga.. vill bara sova men måste hålla mig vaken till i alla fall 19:00. :C 26 nov, 2014 15:07 |
|
yerAwizardThea
Elev |
26 nov, 2014 15:10 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fuck vad trött jag är. Gick inte och la mig igår, och nu kämpar jag mot tröttheten och soffan och täcket är så mysiga.. vill bara sova men måste hålla mig vaken till i alla fall 19:00. :C Samma häär! Är också jättetrött D: Och jag ska dansa ikväll... D: 26 nov, 2014 15:57 |
|
Borttagen
|
UNDER MINA SISTA VECKOR I GYMNASIET ÄR MIN HÖGSTA
PRIORITERING ATT FÅ MIN KLASS ATT GÖRA SÅHÄR. Punkt. Everyday I'm YOLO:ing 26 nov, 2014 16:50 |
|
Solkatten
Elev |
Höll nästan på att somna i bussen. Så sjukt tråkigt att sitta i en timme för att åka hem från skolan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 nov, 2014 16:53 |
|
emma malfoy
Elev |
Måste sätta mig och skriva en NO uppsatts om MS, men har ingen inspiration och vet inte vad jag ska skriva...
♥ 26 nov, 2014 18:02 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Vi har en au pair nu från ungern, och hon är ganska konstig. alltså, det är meningen att hon ska ta ut vår hund på promenad i en timme, men hon är bara ute med henne i typ 10 minuter? + hon kan typ inte laga mat, och hon kan knappt prata engelska. + så går hon in i mitt rum och typ flyttar på saker när jag inte är hemma. och varje gång jag är i samma rum som henne så bara står hon där och stirrar på mig- blir jättenervös när hon gör det :s
speech! 26 nov, 2014 18:03 |
|
Solkatten
Elev |
Tycker att drakhandlaren borde komma någon gång... har bara drakgodis kvar.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 nov, 2014 18:26 |
|
Odd
Elev |
26 nov, 2014 18:29 |
|
Alvenia
Elev |
26 nov, 2014 18:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen