Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18663 18664 18665 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:



Vilka har körkort här? Vad betalade ni på ett ungefär?



Jag fick det igår men vet inte om jag kan hjälpa dej, för min mamma var min "lärare" (de blev billigare så) o sen är de säkert lite andra priser i Finland..


Ja jo, det är nog inte helt lika Min plan är att skaffa körkortsboken redan nu och börja plugga. Sen köra så mycket så möjligt med min kompis som haft körkort länge och sen i sommar ta någon sån där intensivkurs på några veckor där man kör varje dag

Det finns ju många sätt att ta körkort. Att övningsköra med någon privat är nog billigast. Sedan kan du ju önska dig grundböcker i julklapp eller så, då slipper du den kostnaden.

26 nov, 2014 00:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:



Vilka har körkort här? Vad betalade ni på ett ungefär?



Jag fick det igår men vet inte om jag kan hjälpa dej, för min mamma var min "lärare" (de blev billigare så) o sen är de säkert lite andra priser i Finland..


Ja jo, det är nog inte helt lika Min plan är att skaffa körkortsboken redan nu och börja plugga. Sen köra så mycket så möjligt med min kompis som haft körkort länge och sen i sommar ta någon sån där intensivkurs på några veckor där man kör varje dag

Det finns ju många sätt att ta körkort. Att övningsköra med någon privat är nog billigast. Sedan kan du ju önska dig grundböcker i julklapp eller så, då slipper du den kostnaden.


Jaa råkar ha äran att fylla år 22 december så han jag ska ta körkort med tänkte köpa körkortsboken i förskottspresent åt mig. WOHO

Har du körkort?

26 nov, 2014 02:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:



Vilka har körkort här? Vad betalade ni på ett ungefär?



Jag fick det igår men vet inte om jag kan hjälpa dej, för min mamma var min "lärare" (de blev billigare så) o sen är de säkert lite andra priser i Finland..


Ja jo, det är nog inte helt lika Min plan är att skaffa körkortsboken redan nu och börja plugga. Sen köra så mycket så möjligt med min kompis som haft körkort länge och sen i sommar ta någon sån där intensivkurs på några veckor där man kör varje dag

Det finns ju många sätt att ta körkort. Att övningsköra med någon privat är nog billigast. Sedan kan du ju önska dig grundböcker i julklapp eller så, då slipper du den kostnaden.


Jaa råkar ha äran att fylla år 22 december så han jag ska ta körkort med tänkte köpa körkortsboken i förskottspresent åt mig. WOHO

Har du körkort?

Nej, men jag övningskör. Går fordonsprogrammet på gymnasiet så kan få körkort via skolan, dessutom är min mosters fru körlärare så jag har det rätt lyxigt med det. Gratis "lektioner" och gratis körkort. x)

26 nov, 2014 03:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:



Vilka har körkort här? Vad betalade ni på ett ungefär?



Jag fick det igår men vet inte om jag kan hjälpa dej, för min mamma var min "lärare" (de blev billigare så) o sen är de säkert lite andra priser i Finland..


Ja jo, det är nog inte helt lika Min plan är att skaffa körkortsboken redan nu och börja plugga. Sen köra så mycket så möjligt med min kompis som haft körkort länge och sen i sommar ta någon sån där intensivkurs på några veckor där man kör varje dag

Det finns ju många sätt att ta körkort. Att övningsköra med någon privat är nog billigast. Sedan kan du ju önska dig grundböcker i julklapp eller så, då slipper du den kostnaden.


Jaa råkar ha äran att fylla år 22 december så han jag ska ta körkort med tänkte köpa körkortsboken i förskottspresent åt mig. WOHO

Har du körkort?

Nej, men jag övningskör. Går fordonsprogrammet på gymnasiet så kan få körkort via skolan, dessutom är min mosters fru körlärare så jag har det rätt lyxigt med det. Gratis "lektioner" och gratis körkort. x)


Men Åååh, vilken lyx. Det är synd att man inte kan ta körkort som tillval på gymnasiet för dom som vill ta det.

26 nov, 2014 03:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:



Vilka har körkort här? Vad betalade ni på ett ungefär?



Jag fick det igår men vet inte om jag kan hjälpa dej, för min mamma var min "lärare" (de blev billigare så) o sen är de säkert lite andra priser i Finland..


Ja jo, det är nog inte helt lika Min plan är att skaffa körkortsboken redan nu och börja plugga. Sen köra så mycket så möjligt med min kompis som haft körkort länge och sen i sommar ta någon sån där intensivkurs på några veckor där man kör varje dag

Det finns ju många sätt att ta körkort. Att övningsköra med någon privat är nog billigast. Sedan kan du ju önska dig grundböcker i julklapp eller så, då slipper du den kostnaden.


Jaa råkar ha äran att fylla år 22 december så han jag ska ta körkort med tänkte köpa körkortsboken i förskottspresent åt mig. WOHO

Har du körkort?

Nej, men jag övningskör. Går fordonsprogrammet på gymnasiet så kan få körkort via skolan, dessutom är min mosters fru körlärare så jag har det rätt lyxigt med det. Gratis "lektioner" och gratis körkort. x)


Men Åååh, vilken lyx. Det är synd att man inte kan ta körkort som tillval på gymnasiet för dom som vill ta det.

Verkligen. Vi får ju inte bara det sådär huxflux som jag tror att det var innan, utan vi måste arbeta för det. Sköter vi skolan bra blir det körkort från skolan, gör vi det inte blir vi utan. Det fungerar ju för alla program. Det känns rätt dumt att alla som går fordon kan få körkort, även de som inte ska bli chaufförer medan alla andra program får gå utan.

26 nov, 2014 03:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:



Vilka har körkort här? Vad betalade ni på ett ungefär?



Jag fick det igår men vet inte om jag kan hjälpa dej, för min mamma var min "lärare" (de blev billigare så) o sen är de säkert lite andra priser i Finland..


Ja jo, det är nog inte helt lika Min plan är att skaffa körkortsboken redan nu och börja plugga. Sen köra så mycket så möjligt med min kompis som haft körkort länge och sen i sommar ta någon sån där intensivkurs på några veckor där man kör varje dag

Det finns ju många sätt att ta körkort. Att övningsköra med någon privat är nog billigast. Sedan kan du ju önska dig grundböcker i julklapp eller så, då slipper du den kostnaden.


Jaa råkar ha äran att fylla år 22 december så han jag ska ta körkort med tänkte köpa körkortsboken i förskottspresent åt mig. WOHO

Har du körkort?

Nej, men jag övningskör. Går fordonsprogrammet på gymnasiet så kan få körkort via skolan, dessutom är min mosters fru körlärare så jag har det rätt lyxigt med det. Gratis "lektioner" och gratis körkort. x)


Men Åååh, vilken lyx. Det är synd att man inte kan ta körkort som tillval på gymnasiet för dom som vill ta det.

Verkligen. Vi får ju inte bara det sådär huxflux som jag tror att det var innan, utan vi måste arbeta för det. Sköter vi skolan bra blir det körkort från skolan, gör vi det inte blir vi utan. Det fungerar ju för alla program. Det känns rätt dumt att alla som går fordon kan få körkort, även de som inte ska bli chaufförer medan alla andra program får gå utan.


Verkligen. Å när man går på gymnasiet så har man ju så himla mycket att plugga till ändå, så då blir det ju smidigt att få det kombinerat med studierna. xD

Har suttit och gjort massa körkortstester i natt för kul, många frågor känns så obvious att jag tvivlar på att det kan vara så enkelt att göra det riktiga testet. Man vill ju hellre sätta ribban högt nu än att man få för sig att det bara är att lalla förbi frågorna när det väl gäller.

26 nov, 2014 04:20

Klaestron
Elev

Avatar


Godmorgon mugglis. Jag är mindre förstörd idag än vad jag trodde jag skulle vara!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

26 nov, 2014 05:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Klaestron:
Godmorgon mugglis. Jag är mindre förstörd idag än vad jag trodde jag skulle vara!


Vad har du gjort?

26 nov, 2014 05:49

potterflicka
Elev

Avatar


Snälla, ge mig jullov snart, jag är så skoltrött :-(

26 nov, 2014 07:32

Solkatten
Elev

Avatar


Ska till biblioteket snart och låna två böcker (och lämna tillbaka en). Tänker låna TFIOS & Boktjuven. Hoppas bara att de har TFIOS. Förra gången var det någon annan som hade den. :<

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

26 nov, 2014 08:32

1 2 3 ... 18663 18664 18665 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.