@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Vilka har körkort här? Vad betalade ni på ett ungefär? Jag fick det igår Ja jo, det är nog inte helt lika Det finns ju många sätt att ta körkort. Att övningsköra med någon privat är nog billigast. Sedan kan du ju önska dig grundböcker i julklapp eller så, då slipper du den kostnaden. 26 nov, 2014 00:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Vilka har körkort här? Vad betalade ni på ett ungefär? Jag fick det igår Ja jo, det är nog inte helt lika Det finns ju många sätt att ta körkort. Att övningsköra med någon privat är nog billigast. Sedan kan du ju önska dig grundböcker i julklapp eller så, då slipper du den kostnaden. Jaa Har du körkort? 26 nov, 2014 02:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Vilka har körkort här? Vad betalade ni på ett ungefär? Jag fick det igår Ja jo, det är nog inte helt lika Det finns ju många sätt att ta körkort. Att övningsköra med någon privat är nog billigast. Sedan kan du ju önska dig grundböcker i julklapp eller så, då slipper du den kostnaden. Jaa Har du körkort? Nej, men jag övningskör. Går fordonsprogrammet på gymnasiet så kan få körkort via skolan, dessutom är min mosters fru körlärare så jag har det rätt lyxigt med det. Gratis "lektioner" och gratis körkort. x) 26 nov, 2014 03:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Vilka har körkort här? Vad betalade ni på ett ungefär? Jag fick det igår Ja jo, det är nog inte helt lika Det finns ju många sätt att ta körkort. Att övningsköra med någon privat är nog billigast. Sedan kan du ju önska dig grundböcker i julklapp eller så, då slipper du den kostnaden. Jaa Har du körkort? Nej, men jag övningskör. Går fordonsprogrammet på gymnasiet så kan få körkort via skolan, dessutom är min mosters fru körlärare så jag har det rätt lyxigt med det. Gratis "lektioner" och gratis körkort. x) Men Åååh, vilken lyx. Det är synd att man inte kan ta körkort som tillval på gymnasiet för dom som vill ta det. 26 nov, 2014 03:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Vilka har körkort här? Vad betalade ni på ett ungefär? Jag fick det igår Ja jo, det är nog inte helt lika Det finns ju många sätt att ta körkort. Att övningsköra med någon privat är nog billigast. Sedan kan du ju önska dig grundböcker i julklapp eller så, då slipper du den kostnaden. Jaa Har du körkort? Nej, men jag övningskör. Går fordonsprogrammet på gymnasiet så kan få körkort via skolan, dessutom är min mosters fru körlärare så jag har det rätt lyxigt med det. Gratis "lektioner" och gratis körkort. x) Men Åååh, vilken lyx. Det är synd att man inte kan ta körkort som tillval på gymnasiet för dom som vill ta det. Verkligen. Vi får ju inte bara det sådär huxflux som jag tror att det var innan, utan vi måste arbeta för det. Sköter vi skolan bra blir det körkort från skolan, gör vi det inte blir vi utan. Det fungerar ju för alla program. Det känns rätt dumt att alla som går fordon kan få körkort, även de som inte ska bli chaufförer medan alla andra program får gå utan. 26 nov, 2014 03:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Vilka har körkort här? Vad betalade ni på ett ungefär? Jag fick det igår Ja jo, det är nog inte helt lika Det finns ju många sätt att ta körkort. Att övningsköra med någon privat är nog billigast. Sedan kan du ju önska dig grundböcker i julklapp eller så, då slipper du den kostnaden. Jaa Har du körkort? Nej, men jag övningskör. Går fordonsprogrammet på gymnasiet så kan få körkort via skolan, dessutom är min mosters fru körlärare så jag har det rätt lyxigt med det. Gratis "lektioner" och gratis körkort. x) Men Åååh, vilken lyx. Det är synd att man inte kan ta körkort som tillval på gymnasiet för dom som vill ta det. Verkligen. Vi får ju inte bara det sådär huxflux som jag tror att det var innan, utan vi måste arbeta för det. Sköter vi skolan bra blir det körkort från skolan, gör vi det inte blir vi utan. Det fungerar ju för alla program. Det känns rätt dumt att alla som går fordon kan få körkort, även de som inte ska bli chaufförer medan alla andra program får gå utan. Verkligen. Å när man går på gymnasiet så har man ju så himla mycket att plugga till ändå, så då blir det ju smidigt att få det kombinerat med studierna. xD Har suttit och gjort massa körkortstester i natt för kul, många frågor känns så obvious att jag tvivlar på att det kan vara så enkelt att göra det riktiga testet. Man vill ju hellre sätta ribban högt nu än att man få för sig att det bara är att lalla förbi frågorna när det väl gäller. 26 nov, 2014 04:20 |
|
Klaestron
Elev |
26 nov, 2014 05:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Godmorgon mugglis. Jag är mindre förstörd idag än vad jag trodde jag skulle vara! Vad har du gjort? 26 nov, 2014 05:49 |
|
potterflicka
Elev |
Snälla, ge mig jullov snart, jag är så skoltrött :-(
26 nov, 2014 07:32 |
|
Solkatten
Elev |
Ska till biblioteket snart och låna två böcker (och lämna tillbaka en).
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 nov, 2014 08:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen