@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: MEN ALLTSÅ. JAG SKA TRÄFFA NÅN SÅ JAG KANSKE SKA SKRIVA I PT. FATTA!?!??!?!??! FÖRSTÅR DU ATT I ÄR TYP FEM MÄNNISKOR PÅ HEMSIDAN SOM ENS VET VAD PT ÄR? Hej 25 nov, 2014 22:08 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Luna Chang: MEN SHUSH FÖRSTÖR INTE MIN GLÄDJE. Skrivet av yerAwizardThea: MEN ALLTSÅ. JAG SKA TRÄFFA NÅN SÅ JAG KANSKE SKA SKRIVA I PT. FATTA!?!??!?!??! FÖRSTÅR DU ATT I ÄR TYP FEM MÄNNISKOR PÅ HEMSIDAN SOM ENS VET VAD PT ÄR?
25 nov, 2014 22:08 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Luna Chang: MEN SHUSH FÖRSTÖR INTE MIN GLÄDJE. Skrivet av yerAwizardThea: MEN ALLTSÅ. JAG SKA TRÄFFA NÅN SÅ JAG KANSKE SKA SKRIVA I PT. FATTA!?!??!?!??! FÖRSTÅR DU ATT I ÄR TYP FEM MÄNNISKOR PÅ HEMSIDAN SOM ENS VET VAD PT ÄR? DET ÄR JU FORTFARANDE BRA Hej 25 nov, 2014 22:10 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Luna Chang: JAG VEEET.Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Luna Chang: MEN SHUSH FÖRSTÖR INTE MIN GLÄDJE. Skrivet av yerAwizardThea: MEN ALLTSÅ. JAG SKA TRÄFFA NÅN SÅ JAG KANSKE SKA SKRIVA I PT. FATTA!?!??!?!??! FÖRSTÅR DU ATT I ÄR TYP FEM MÄNNISKOR PÅ HEMSIDAN SOM ENS VET VAD PT ÄR? DET ÄR JU FORTFARANDE BRA Dock var det lite pinsamt att jag hade missat första mailet xD
25 nov, 2014 22:11 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Luna Chang: JAG VEEET.Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Luna Chang: MEN SHUSH FÖRSTÖR INTE MIN GLÄDJE. Skrivet av yerAwizardThea: MEN ALLTSÅ. JAG SKA TRÄFFA NÅN SÅ JAG KANSKE SKA SKRIVA I PT. FATTA!?!??!?!??! FÖRSTÅR DU ATT I ÄR TYP FEM MÄNNISKOR PÅ HEMSIDAN SOM ENS VET VAD PT ÄR? DET ÄR JU FORTFARANDE BRA Dock var det lite pinsamt att jag hade missat första mailet xD PT? Personlig Tränare? Pluttiga Tänder? Pompösa Testraler? Pengasökande Tallrikar? Okej, vet inte vad det är, gissar i en tidning? Grattis i så fall "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 nov, 2014 22:14 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Luna Chang: JAG VEEET.Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Luna Chang: MEN SHUSH FÖRSTÖR INTE MIN GLÄDJE. Skrivet av yerAwizardThea: MEN ALLTSÅ. JAG SKA TRÄFFA NÅN SÅ JAG KANSKE SKA SKRIVA I PT. FATTA!?!??!?!??! FÖRSTÅR DU ATT I ÄR TYP FEM MÄNNISKOR PÅ HEMSIDAN SOM ENS VET VAD PT ÄR? DET ÄR JU FORTFARANDE BRA Dock var det lite pinsamt att jag hade missat första mailet xD PT? Personlig Tränare? Pluttiga Tänder? Pompösa Testraler? Pengasökande Tallrikar? Okej, vet inte vad det är, gissar i en tidning? Grattis i så fall Piteå-Tidningen, ja ^^ Annars så lät pompösa testraler väldigt sannolikt Hej 25 nov, 2014 22:23 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Piteå-Tidningen Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Luna Chang: JAG VEEET.Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Luna Chang: MEN SHUSH FÖRSTÖR INTE MIN GLÄDJE. Skrivet av yerAwizardThea: MEN ALLTSÅ. JAG SKA TRÄFFA NÅN SÅ JAG KANSKE SKA SKRIVA I PT. FATTA!?!??!?!??! FÖRSTÅR DU ATT I ÄR TYP FEM MÄNNISKOR PÅ HEMSIDAN SOM ENS VET VAD PT ÄR? DET ÄR JU FORTFARANDE BRA Dock var det lite pinsamt att jag hade missat första mailet xD PT? Personlig Tränare? Pluttiga Tänder? Pompösa Testraler? Pengasökande Tallrikar? Okej, vet inte vad det är, gissar i en tidning? Grattis i så fall
25 nov, 2014 22:23 |
|
Vildvittra
Elev |
yerAwizardThea
Grattis, vd kul Du får länka det hit så vi andra får läsa med Det vill säga om du får skriva, men det hoppas vi på Luna Chang Men eller hur, tyckte själv att pompösa testraler var det mest troliga "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 nov, 2014 22:26 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Såklart jag gör det!yerAwizardThea Grattis, vd kul Du får länka det hit så vi andra får läsa med Det vill säga om du får skriva, men det hoppas vi på Luna Chang Men eller hur, tyckte själv att pompösa testraler var det mest troliga
25 nov, 2014 22:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Vilka har körkort här? Vad betalade ni på ett ungefär? Jag fick det igår Ja jo, det är nog inte helt lika 26 nov, 2014 00:39 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen