Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18662 18663 18664 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
MEN ALLTSÅ. JAG SKA TRÄFFA NÅN SÅ JAG KANSKE SKA SKRIVA I PT. FATTA!?!??!?!??!

FÖRSTÅR DU ATT I ÄR TYP FEM MÄNNISKOR PÅ HEMSIDAN SOM ENS VET VAD PT ÄR?

Hej

25 nov, 2014 22:08

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
MEN ALLTSÅ. JAG SKA TRÄFFA NÅN SÅ JAG KANSKE SKA SKRIVA I PT. FATTA!?!??!?!??!

FÖRSTÅR DU ATT I ÄR TYP FEM MÄNNISKOR PÅ HEMSIDAN SOM ENS VET VAD PT ÄR?
MEN SHUSH FÖRSTÖR INTE MIN GLÄDJE.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

25 nov, 2014 22:08

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
MEN ALLTSÅ. JAG SKA TRÄFFA NÅN SÅ JAG KANSKE SKA SKRIVA I PT. FATTA!?!??!?!??!

FÖRSTÅR DU ATT I ÄR TYP FEM MÄNNISKOR PÅ HEMSIDAN SOM ENS VET VAD PT ÄR?
MEN SHUSH FÖRSTÖR INTE MIN GLÄDJE.

DET ÄR JU FORTFARANDE BRA

Hej

25 nov, 2014 22:10

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
MEN ALLTSÅ. JAG SKA TRÄFFA NÅN SÅ JAG KANSKE SKA SKRIVA I PT. FATTA!?!??!?!??!

FÖRSTÅR DU ATT I ÄR TYP FEM MÄNNISKOR PÅ HEMSIDAN SOM ENS VET VAD PT ÄR?
MEN SHUSH FÖRSTÖR INTE MIN GLÄDJE.

DET ÄR JU FORTFARANDE BRA
JAG VEEET.
Dock var det lite pinsamt att jag hade missat första mailet xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

25 nov, 2014 22:11

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
MEN ALLTSÅ. JAG SKA TRÄFFA NÅN SÅ JAG KANSKE SKA SKRIVA I PT. FATTA!?!??!?!??!

FÖRSTÅR DU ATT I ÄR TYP FEM MÄNNISKOR PÅ HEMSIDAN SOM ENS VET VAD PT ÄR?
MEN SHUSH FÖRSTÖR INTE MIN GLÄDJE.

DET ÄR JU FORTFARANDE BRA
JAG VEEET.
Dock var det lite pinsamt att jag hade missat första mailet xD


PT?
Personlig Tränare?
Pluttiga Tänder?
Pompösa Testraler?
Pengasökande Tallrikar?

Okej, vet inte vad det är, gissar i en tidning?
Grattis i så fall

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

25 nov, 2014 22:14

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
MEN ALLTSÅ. JAG SKA TRÄFFA NÅN SÅ JAG KANSKE SKA SKRIVA I PT. FATTA!?!??!?!??!

FÖRSTÅR DU ATT I ÄR TYP FEM MÄNNISKOR PÅ HEMSIDAN SOM ENS VET VAD PT ÄR?
MEN SHUSH FÖRSTÖR INTE MIN GLÄDJE.

DET ÄR JU FORTFARANDE BRA
JAG VEEET.
Dock var det lite pinsamt att jag hade missat första mailet xD


PT?
Personlig Tränare?
Pluttiga Tänder?
Pompösa Testraler?
Pengasökande Tallrikar?

Okej, vet inte vad det är, gissar i en tidning?
Grattis i så fall

Piteå-Tidningen, ja ^^

Annars så lät pompösa testraler väldigt sannolikt

Hej

25 nov, 2014 22:23

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av yerAwizardThea:
MEN ALLTSÅ. JAG SKA TRÄFFA NÅN SÅ JAG KANSKE SKA SKRIVA I PT. FATTA!?!??!?!??!

FÖRSTÅR DU ATT I ÄR TYP FEM MÄNNISKOR PÅ HEMSIDAN SOM ENS VET VAD PT ÄR?
MEN SHUSH FÖRSTÖR INTE MIN GLÄDJE.

DET ÄR JU FORTFARANDE BRA
JAG VEEET.
Dock var det lite pinsamt att jag hade missat första mailet xD


PT?
Personlig Tränare?
Pluttiga Tänder?
Pompösa Testraler?
Pengasökande Tallrikar?

Okej, vet inte vad det är, gissar i en tidning?
Grattis i så fall
Piteå-Tidningen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

25 nov, 2014 22:23

Vildvittra
Elev

Avatar


yerAwizardThea
Grattis, vd kul
Du får länka det hit så vi andra får läsa med
Det vill säga om du får skriva, men det hoppas vi på

Luna Chang
Men eller hur, tyckte själv att pompösa testraler var det mest troliga

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

25 nov, 2014 22:26

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
yerAwizardThea
Grattis, vd kul
Du får länka det hit så vi andra får läsa med
Det vill säga om du får skriva, men det hoppas vi på

Luna Chang
Men eller hur, tyckte själv att pompösa testraler var det mest troliga
Såklart jag gör det!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

25 nov, 2014 22:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:



Vilka har körkort här? Vad betalade ni på ett ungefär?



Jag fick det igår men vet inte om jag kan hjälpa dej, för min mamma var min "lärare" (de blev billigare så) o sen är de säkert lite andra priser i Finland..


Ja jo, det är nog inte helt lika Min plan är att skaffa körkortsboken redan nu och börja plugga. Sen köra så mycket så möjligt med min kompis som haft körkort länge och sen i sommar ta någon sån där intensivkurs på några veckor där man kör varje dag

26 nov, 2014 00:39

1 2 3 ... 18662 18663 18664 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.