@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
MOCKINGJAY VAR SÅ BRA
25 nov, 2014 20:59 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag är så satans skoltrött så att det inte är sant... ligger efter i typ 3 ämnen, men har varken ork eller motivation att ta tag i det... lär bli en jobbig vecka... Ska vi bilda en klubb? Har så extremt mycket just nu ja, vi kan kalla os omotiverade och stressade.... btw, vad går du för linje? cx Helt klart! Ekonomi ^^ okej ^-^ Dudå? humanistiskt med inriktning språk :3 LITERALY FUCK YOU. hahah :*
25 nov, 2014 21:03 |
|
Fellrendión
Elev |
25 nov, 2014 21:24 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Så våran lokala tidning har svarat på mitt mail om att få skriva ung krönikor...
DE VILL TRÄFFAS OCH PRATA. OMFG JAG DANSAR RUNT OCH ÄR ÖVERLYCKLIIIIG rimfrost
25 nov, 2014 21:34
Detta inlägg ändrades senast 2014-11-25 kl. 21:48
|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Snälla vet någon om Mockingjay går att se efter torsdag i Malmö? Det står inga fler dagar. Fick fram detta "Programmet är ej fastställt för några andra datum än de som finns angivna. Biljetter till helgen släpps vanligtvis på onsdag. Undantaget från detta är vissa premiärer, till vilka vi släpper biljetterna med längre framförhållning." "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 25 nov, 2014 21:35 |
|
Chaemy
Elev |
Min svenska/engelskalärare har förstört min redovisningsförmåga. En gång när jag inför hela klassen hade läst upp en text som jag hade jobbat med jättelänge så sa hon alla fel som jag hade gjort. Hon sa en bra sak. En. Och resten var dåliga saker. Jag stod bara där framför klassen medan hon babblade på. Sedan dess har jag knappt ens kunnat läsa upp en text för mamma. Allvarligt talat. Min lärare har verkligen förstört för mig. Tack.
Nu är jag livrädd för att redovisa i morgon. Inför samma lärare och allt.
25 nov, 2014 21:36 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vilka har körkort här? Vad betalade ni på ett ungefär? Jag fick det igår 25 nov, 2014 21:46 |
|
Chaemy
Elev |
Nej nu ska jag sluta vara inne på Mugglis för idag. Och i morgon ska jag redovisa. Stronges than ever *wow*. Och jag ska klara provet. Hejdå.
25 nov, 2014 21:48 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
HAR INTE ÄNNUHELLER SETT MOCKINGJAY JKDASJKD
speech! 25 nov, 2014 21:57 |
|
yerAwizardThea
Elev |
25 nov, 2014 22:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen