@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
AJ mitt hjärta :'(
25 nov, 2014 19:36 |
|
Klaestron
Elev |
Jobba 07:45-17:00 med 30min rast. En timmes resväg hem, så jag kom hem lite över en timme innan jag skulle sova(vilket jag just nu borde försöka mig på) heh vill nästan gråta när klockan ringer 05:00
25 nov, 2014 19:44 |
|
Borttagen
|
och så har man blivit den personen som i grupparbetet gör allting, yay
25 nov, 2014 19:55 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: och så har man blivit den personen som i grupparbetet gör allting, yay Har alltid varit den personen. Är den personen varenda gång. Så jag vet hur det känns.. 25 nov, 2014 20:02 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag är så satans skoltrött så att det inte är sant... ligger efter i typ 3 ämnen, men har varken ork eller motivation att ta tag i det... lär bli en jobbig vecka... Ska vi bilda en klubb? Har så extremt mycket just nu ja, vi kan kalla os omotiverade och stressade.... btw, vad går du för linje? cx Helt klart! Ekonomi ^^ okej ^-^ Dudå? Hej 25 nov, 2014 20:10 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag är så satans skoltrött så att det inte är sant... ligger efter i typ 3 ämnen, men har varken ork eller motivation att ta tag i det... lär bli en jobbig vecka... Ska vi bilda en klubb? Har så extremt mycket just nu ja, vi kan kalla os omotiverade och stressade.... btw, vad går du för linje? cx Helt klart! Ekonomi ^^ okej ^-^ Dudå? humanistiskt med inriktning språk :3
25 nov, 2014 20:13 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
AFSKJASJK var borta från skolan hela förra veckan förutom på måndag [vi har inte svenska på måndagar] och idag på svenskatimmen så sa min svenskalärare bara att jag ska SKRIVA EN FRIKKIN NOVELL PÅ TYP 5+ SIDOR som resten av klassen jobbade på hela förra veckan och den ska vara renskriven på fredag ;-; TAGGA ATT DYGNA NÅGRA DAGAR NUDÅÅ
speech! 25 nov, 2014 20:25 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: och så har man blivit den personen som i grupparbetet gör allting, yay Har alltid varit den personen. Är den personen varenda gång. Så jag vet hur det känns.. Jag med... Hatar grupparbeten ._. ;;
25 nov, 2014 20:50 |
|
Borttagen
|
Vilka har körkort här? Vad betalade ni på ett ungefär? 25 nov, 2014 20:52 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag är så satans skoltrött så att det inte är sant... ligger efter i typ 3 ämnen, men har varken ork eller motivation att ta tag i det... lär bli en jobbig vecka... Ska vi bilda en klubb? Har så extremt mycket just nu ja, vi kan kalla os omotiverade och stressade.... btw, vad går du för linje? cx Helt klart! Ekonomi ^^ okej ^-^ Dudå? humanistiskt med inriktning språk :3 LITERALY FUCK YOU. Hej 25 nov, 2014 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen