@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: På måndag är det 1 december. Whaaat. Och på söndag 1 advent ;O Helt otroligt xD Men nice 25 nov, 2014 16:36 |
|
Ginny00
Elev |
Idag har jag haft Luciaträning! Det var mysigt ♥
Stannade på skolan till 16.20, frivilligt från 14.45. Flickan som tyckte det var fruktansvärt att vara på skolan till 14.30 är borta.. 25 nov, 2014 16:58 |
|
Borttagen
|
Största ångestmomentet på tisdagar är att gå upp till musiksalen själv. Usch
25 nov, 2014 17:09 |
|
Chaemy
Elev |
Idag hade jag ett proov och i morgon har jag ett till prov och en redovisning på engelska.
25 nov, 2014 17:20 |
|
Siriusis
Elev |
Hai 25 nov, 2014 17:24 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
25 nov, 2014 17:34 |
|
Alvenia
Elev |
25 nov, 2014 17:37 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
25 nov, 2014 18:00 |
|
Frivolt
Elev |
Åh tror jag kom på något bra jag ska julpyssla nu
25 nov, 2014 18:05 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
25 nov, 2014 18:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen