@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Smart du ä ; ♥ xDSkrivet av Beben: Jag försöker typ skriva med dig medan jag ska dricka så allt typ hälls ut och jag ba "men vafan -.-" Skrivet av Borttagen: Jag har typ alltid stängd mun (eller något) när jag dricker xD Jag missar alltid munnen när jag dricker xD 25 nov, 2014 12:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Jag vet xD och när jag väl får det i munnen kommer det upp till näsan?!!?!? XD Skrivet av Borttagen: Smart du ä ; ♥ xD Skrivet av Beben: Jag försöker typ skriva med dig medan jag ska dricka så allt typ hälls ut och jag ba "men vafan -.-" Skrivet av Borttagen: Jag har typ alltid stängd mun (eller något) när jag dricker xD Jag missar alltid munnen när jag dricker xD 25 nov, 2014 12:21 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är typ värre än mig! Och jag brukar få stekhett te över hela kroppen när jag dricker...Skrivet av Beben: Jag vet xD och när jag väl får det i munnen kommer det upp till näsan?!!?!? XD Skrivet av Borttagen: Smart du ä ; ♥ xD Skrivet av Beben: Jag försöker typ skriva med dig medan jag ska dricka så allt typ hälls ut och jag ba "men vafan -.-" Skrivet av Borttagen: Jag har typ alltid stängd mun (eller något) när jag dricker xD Jag missar alltid munnen när jag dricker xD 25 nov, 2014 12:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Twins cx ♥Skrivet av Borttagen: Det är typ värre än mig! Och jag brukar få stekhett te över hela kroppen när jag dricker... Skrivet av Beben: Jag vet xD och när jag väl får det i munnen kommer det upp till näsan?!!?!? XD Skrivet av Borttagen: Smart du ä ; ♥ xD Skrivet av Beben: Jag försöker typ skriva med dig medan jag ska dricka så allt typ hälls ut och jag ba "men vafan -.-" Skrivet av Borttagen: Jag har typ alltid stängd mun (eller något) när jag dricker xD Jag missar alltid munnen när jag dricker xD 25 nov, 2014 12:24 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det visste jag ju inte redan Skrivet av Beben: Twins cx ♥ Skrivet av Borttagen: Det är typ värre än mig! Och jag brukar få stekhett te över hela kroppen när jag dricker... Skrivet av Beben: Jag vet xD och när jag väl får det i munnen kommer det upp till näsan?!!?!? XD Skrivet av Borttagen: Smart du ä ; ♥ xD Skrivet av Beben: Jag försöker typ skriva med dig medan jag ska dricka så allt typ hälls ut och jag ba "men vafan -.-" Skrivet av Borttagen: Jag har typ alltid stängd mun (eller något) när jag dricker xD Jag missar alltid munnen när jag dricker xD 25 nov, 2014 12:25 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag är så satans skoltrött så att det inte är sant... ligger efter i typ 3 ämnen, men har varken ork eller motivation att ta tag i det... lär bli en jobbig vecka... Ska vi bilda en klubb? Har så extremt mycket just nu ja, vi kan kalla os omotiverade och stressade.... btw, vad går du för linje? cx Helt klart! Ekonomi ^^ okej ^-^
25 nov, 2014 13:36 |
|
Bokmalen
Elev |
Alltså jag suger för jag kan inte infoga bilder på Mugglis.. -.-
25 nov, 2014 13:37 |
|
Borttagen
|
Ska stanna kvar i skolan till 16.40 IGEN och uögh vill ej
Borde vänja mig vid det eftersom att det kommer att vara så i alla fall tills sommarlovet ... och har varit så sedan typ innan höstlovet ..... men nah 25 nov, 2014 14:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag var hemma idag för jag är magsjuk Ska stanna kvar i skolan till 16.40 IGEN och uögh vill ej Borde vänja mig vid det eftersom att det kommer att vara så i alla fall tills sommarlovet ... och har varit så sedan typ innan höstlovet ..... men nah 25 nov, 2014 14:19 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 nov, 2014 15:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen