@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
25 nov, 2014 02:05 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Kan inte sova, jag tror ta mig tusan att jag dygnar snart..
25 nov, 2014 05:39 |
|
EmahS
Elev |
25 nov, 2014 07:03 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag är så satans skoltrött så att det inte är sant... ligger efter i typ 3 ämnen, men har varken ork eller motivation att ta tag i det... lär bli en jobbig vecka... Ska vi bilda en klubb? Har så extremt mycket just nu ja, vi kan kalla os omotiverade och stressade.... btw, vad går du för linje? cx
25 nov, 2014 08:49 |
|
Borttagen
|
Man plockar verkligen vuxenpoäng när nästa dagssyssla innebär ett telefonsamtal till revisorn.
25 nov, 2014 10:29 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag är så satans skoltrött så att det inte är sant... ligger efter i typ 3 ämnen, men har varken ork eller motivation att ta tag i det... lär bli en jobbig vecka... Ska vi bilda en klubb? Har så extremt mycket just nu ja, vi kan kalla os omotiverade och stressade.... btw, vad går du för linje? cx Helt klart! Ekonomi ^^ Hej 25 nov, 2014 10:35 |
|
Frivolt
Elev |
Sov konstigt och nu har jag ont i min axel D:
25 nov, 2014 11:43 |
|
Borttagen
|
Jag missar alltid munnen när jag dricker xD
25 nov, 2014 12:07 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har typ alltid stängd mun (eller något) när jag dricker xDJag missar alltid munnen när jag dricker xD 25 nov, 2014 12:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Jag försöker typ skriva med dig medan jag ska dricka så allt typ hälls ut och jag ba "men vafan -.-"Skrivet av Borttagen: Jag har typ alltid stängd mun (eller något) när jag dricker xD Jag missar alltid munnen när jag dricker xD 25 nov, 2014 12:18 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen