@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Hawke: Har någon här något bra tips på hur man minns saker snabbt? o_o Upprepa det, om och om och om och om och om och om och om igen! ![]()
24 nov, 2014 22:02 |
|
Hedwig96
Elev |
Gissa om de kändes konstigt att bara sätta sig i sin egen bil och köra iväg själv.. o tänk nu kommer jag få köra bil resten av livet
24 nov, 2014 22:11 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Jag är så satans skoltrött så att det inte är sant...
ligger efter i typ 3 ämnen, men har varken ork eller motivation att ta tag i det... lär bli en jobbig vecka...
24 nov, 2014 22:16 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hawke: Har någon här något bra tips på hur man minns saker snabbt? o_o Upprepa det, om och om och om och om och om och om och om igen! Behöver du inte komma ihåg det längre tid så brukar jag även sätta ihop det med en rörelse. Typ om du säger "katt" och trycker dig själv på handen samtidigt så kommer du tillslut koppla ihop dom o tänka katt såfort du känner ett tryck på handen. Funkar iaf kortare perioder för mig :3 24 nov, 2014 22:17 |
|
cirklar
Elev |
24 nov, 2014 22:24 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Jag är så satans skoltrött så att det inte är sant... ligger efter i typ 3 ämnen, men har varken ork eller motivation att ta tag i det... lär bli en jobbig vecka... Ska vi bilda en klubb? Har så extremt mycket just nu Hej 24 nov, 2014 22:33 |
|
Hedwig96
Elev |
Vet ni vad jag o mamma gjorde idag tihi
Vi skulle flytta min säng till ett annat rum, när vi kom på att den inte ryms ut genom dörren. Sist vi flyttade den tog vi den i bitar och skruvade ihop den igen, men de orkade vi inte med nu eftersom de allvarligt är jättemycket jobb.. hur löste vi detta, jo de ska jag berätta för er. Vi tog ut sängen genom fönstret, bar den runt huset och in genom fönstret i andra rummet iallafall varför gör man sängar som inte går att ta ut genom en dörr?? 24 nov, 2014 22:37 |
|
Hawke
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Hawke: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Hawke: Har någon här något bra tips på hur man minns saker snabbt? o_o Glömmer bort allt annat så huvudet är tomt Meeehhh... jag vill minnas det andra också jue. D: Okej, men då beror det på vad du ska minnas. Glosor?, Matte? eller andra tråkigheter? xD Teaterrepliker. xD Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hawke: Har någon här något bra tips på hur man minns saker snabbt? o_o Upprepa det, om och om och om och om och om och om och om igen! Behöver du inte komma ihåg det längre tid så brukar jag även sätta ihop det med en rörelse. Typ om du säger "katt" och trycker dig själv på handen samtidigt så kommer du tillslut koppla ihop dom o tänka katt såfort du känner ett tryck på handen. Funkar iaf kortare perioder för mig :3 Båda av de där grejerna kan börja... eftersom jag ändå måste göra rörelser och saker tillsammans med replikerna. o.o "Give the Maker my regards." - Humorous Hawke 24 nov, 2014 22:46 |
|
Caius
Elev |
Jag är nooben i laget bland allt guld och platinum;
![]() Det är både plågsamt och så jävla kul att spela med dem, största negativa punkten är att jag alltid måste spela mot folk som är betydligt mycket bättre än vad jag själv är så fort man spelar med dem. Positiva är att det fyra av fem gånger alltid går jävligt bra för oss när vi kör tillsammans. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 24 nov, 2014 22:50 |
|
Borttagen
|
Charlie Bradbury är min bae ♥
25 nov, 2014 01:16 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen