@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
VARFÖR VARFÖR VARFÖR NEJ NEJ HAR SKOLSIMNING NÄSTA VECKA VILL INTE VILL INTE VILL INTE
speech! 24 nov, 2014 20:35 |
|
5sosStylinson
Elev |
24 nov, 2014 20:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 5sosStylinson: eller hur why the f**k are fictional charachters not real 24 nov, 2014 20:36 |
|
5sosStylinson
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av 5sosStylinson: eller hur why the f**k are fictional charachters not real yes det är fan hemskt :'(
24 nov, 2014 20:38 |
|
Beben
Elev |
24 nov, 2014 20:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 5sosStylinson: ja 3: alla fina människor är antingen på internet eller i böcker/filmer/serierSkrivet av Borttagen: Skrivet av 5sosStylinson: eller hur why the f**k are fictional charachters not real yes det är fan hemskt :'( ????? liksom????? varför?????? ????? 24 nov, 2014 20:40 |
|
5sosStylinson
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av 5sosStylinson: ja 3: alla fina människor är antingen på internet eller i böcker/filmer/serierSkrivet av Borttagen: Skrivet av 5sosStylinson: eller hur why the f**k are fictional charachters not real yes det är fan hemskt :'( ????? liksom????? varför?????? ????? för att de är för bra för att vara sanna. probably
24 nov, 2014 20:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av 5sosStylinson: Men varför kan inte vanliga människor vara så fina? :-(((((Skrivet av Borttagen: Skrivet av 5sosStylinson: ja 3: alla fina människor är antingen på internet eller i böcker/filmer/serierSkrivet av Borttagen: Skrivet av 5sosStylinson: eller hur why the f**k are fictional charachters not real yes det är fan hemskt :'( ????? liksom????? varför?????? ????? för att de är för bra för att vara sanna. probably 24 nov, 2014 20:47 |
|
5sosStylinson
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av 5sosStylinson: Men varför kan inte vanliga människor vara så fina? :-((((( Skrivet av Borttagen: Skrivet av 5sosStylinson: ja 3: alla fina människor är antingen på internet eller i böcker/filmer/serierSkrivet av Borttagen: Skrivet av 5sosStylinson: eller hur why the f**k are fictional charachters not real yes det är fan hemskt :'( ????? liksom????? varför?????? ????? för att de är för bra för att vara sanna. probably Det har jag undrat sen jag började läsa... Har fortfarande inget bra svar. Men min fantasi brukar få dem att existra ändå. Iaf en stund. Tills någon kommer in och bara låssas att de inte finns (elakt asså) ...
24 nov, 2014 20:50 |
|
Hapo
Elev |
Chokers ♥
24 nov, 2014 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen