Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18650 18651 18652 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Bokmalen
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag glömde mina gympakläder i mitt skåp i skolan, yeak. Och vi ska ha idrott imorrn
*Applåder* Nej, men jag har vart med om det också. Så himla störande... -.-

24 nov, 2014 17:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Bokmalen:
Skrivet av Borttagen:
Jag glömde mina gympakläder i mitt skåp i skolan, yeak. Och vi ska ha idrott imorrn
*Applåder* Nej, men jag har vart med om det också. Så himla störande... -.-

Och jag kom på det då bussen kom och jag kunde inte gå och tillbaka till skolan -.-
Usch ja, skit störande.

EDIT: Exakt en månad kvar till jul c:

24 nov, 2014 17:24

Borttagen

Avatar


Aaah. Ska till Stockholm imorgon med mammas kompis

Det var ett tag sedan jag var där, haha. Är så pepp nu!

24 nov, 2014 18:04

Borttagen

Avatar


Igen motivation alls
Bläh

24 nov, 2014 18:05

Luna Chang
Elev

Avatar


"Vi firar bara att vi har känt varandra i ett år, det är inget viktigt."

"Vi kan ju bjuda med Amanda också! Och vi kan säga att hon kan ta med Elias också."

Ah yess. Så på fredag så blir jag antingen tredje eller femte hjulet

Hej

24 nov, 2014 18:55

Solkatten
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Ithrenniel:
Ska jag cosplaya Merida eller Belle?

Merida!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

24 nov, 2014 19:00

Borttagen

Avatar


Alltså vi har NO-prov på onsdag och min NO-lärare har skickat ett dokument med begrepp vi ska kunna berätta om, men inte förklaringar till begreppen?


dkjgrfnbflsvdskjvmdskvmdsfdnbndkvewjiifwefejdfedvedjn

24 nov, 2014 19:04

Vildvittra
Elev

Avatar


Fem bra saker med att vara kort


"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

24 nov, 2014 19:05

Syrup
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
Fem bra saker med att vara kort


Plus att man är bättre på kurragömma.


Bara för att man är bättre på kurragömma än någon annan betyder det inte att man är kortast för det. Jag brukar för det mesta vinna över mina yngre syskon, just för att jag viker mig och stänger in mig i trånga utrymmen som de knappt ser x)


-----------------------------------------

That moment när någon har döpt om ikonen Skype på datorn till "Skajp" XD Och Puzzle Pirates till "bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbv chfffffffff ..paoefahi hgeioah" eller något liknande XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FLYIXQRf.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff5d0fd6b3e3d89fdee3c1fff5d70625a%2Ftumblr_inline_miw9jpIEaZ1qz4rgp.gif

24 nov, 2014 19:21

Ostronkakorna anfaller
Elev

Avatar


Hej.
Jag har lite tråkigt. Så någon som vill Uggla?

De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung

24 nov, 2014 19:31

1 2 3 ... 18650 18651 18652 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.