@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bokmalen
Elev |
Skrivet av Borttagen: *Applåder* Jag glömde mina gympakläder i mitt skåp i skolan, yeak. Och vi ska ha idrott imorrn 24 nov, 2014 17:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Bokmalen: Skrivet av Borttagen: *Applåder* Jag glömde mina gympakläder i mitt skåp i skolan, yeak. Och vi ska ha idrott imorrn Och jag kom på det då bussen kom och jag kunde inte gå och tillbaka till skolan -.- Usch ja, skit störande. EDIT: Exakt en månad kvar till jul c: 24 nov, 2014 17:24 |
|
Borttagen
|
Aaah. Ska till Stockholm imorgon med mammas kompis
Det var ett tag sedan jag var där, haha. Är så pepp nu! 24 nov, 2014 18:04 |
|
Borttagen
|
Igen motivation alls
Bläh 24 nov, 2014 18:05 |
|
Luna Chang
Elev |
"Vi firar bara att vi har känt varandra i ett år, det är inget viktigt."
"Vi kan ju bjuda med Amanda också! Och vi kan säga att hon kan ta med Elias också." Ah yess. Så på fredag så blir jag antingen tredje eller femte hjulet Hej 24 nov, 2014 18:55 |
|
Solkatten
Elev |
Merida! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2014 19:00 |
|
Borttagen
|
Alltså vi har NO-prov på onsdag och min NO-lärare har skickat ett dokument med begrepp vi ska kunna berätta om, men inte förklaringar till begreppen?
dkjgrfnbflsvdskjvmdskvmdsfdnbndkvewjiifwefejdfedvedjn 24 nov, 2014 19:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Fem bra saker med att vara kort
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 24 nov, 2014 19:05 |
|
Syrup
Elev |
Bara för att man är bättre på kurragömma än någon annan betyder det inte att man är kortast för det. Jag brukar för det mesta vinna över mina yngre syskon, just för att jag viker mig och stänger in mig i trånga utrymmen som de knappt ser x) ----------------------------------------- That moment när någon har döpt om ikonen Skype på datorn till "Skajp" XD Och Puzzle Pirates till "bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbv chfffffffff ..paoefahi hgeioah" eller något liknande XD
24 nov, 2014 19:21 |
|
Ostronkakorna anfaller
Elev |
Hej.
Jag har lite tråkigt. Så någon som vill Uggla? De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung 24 nov, 2014 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen