@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vill läsa en bra bok, förslaag någon? 24 nov, 2014 01:35 |
|
Borttagen
|
Jag har inte somnat än...
Och jag ska gå upp kvart över sex för att gå till skolan. Bara jag dricker tillräckligt många koppar kaffe med socker går det nog bra... 24 nov, 2014 05:19 |
|
EmahS
Elev |
3 personer inloggade...
Vakna folket! Jag har varit vaken 1 timme och sitter redan på tåget till jobbet.
24 nov, 2014 06:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Trädkatten: Säsong 28, 'New Who'. Well, vet ej om man actually säger så, men min mammas guddotter säger så jaSkrivet av Borttagen: Skrivet av Epiphany: Första haha cx Skrivet av Borttagen: Har precis sett första avsnittet av Doctor Who. Helt underbart! ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() här har ni en söt liten blobb som spelar piano... Men det finns gamla-who (old-who), som nu är femtio år gammalt. Alltså så startade Doctor Who för ungefär 50 år sedan, sen så blev det som en "paus" när det hade hållit på ett bra tag. Men sedan så startade man en ny säsong år 2005 då christopher eccleston (♥ ♥ ♥) spelade Doctorn. Jag antar att du tittar på säsongen 28 (eller den första som man brukar säger eftersom att de flesta inte tittar på den gamla och ser då denna som den första) där han är doctorn ---> ![]() Eller tittar du på säsong 1 där han är doctorn?? 0: : ![]() ____ Shit pomfritt vad mycket jag skrev. xD Hahaa, och vad rörigt allt blev. o.o 24 nov, 2014 08:22 |
|
Solkatten
Elev |
Exakt en månad kvar till julafton...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2014 08:34 |
|
Epiphany
Elev |
Skrivet av Solkatten: Exakt en månad kvar till julafton... Jippie ^-^ woho... har du önskat dig något ännu? 24 nov, 2014 08:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Epiphany: Skrivet av Solkatten: Exakt en månad kvar till julafton... Jippie ^-^ woho... har du önskat dig något ännu? Hittills bara en massa böcker. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 nov, 2014 08:49 |
|
Epiphany
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Epiphany: Skrivet av Solkatten: Exakt en månad kvar till julafton... Jippie ^-^ woho... har du önskat dig något ännu? Hittills bara en massa böcker. Ingenting, de firar inte jul hemma (av lathet) 24 nov, 2014 08:58 |
|
Chaemy
Elev |
24 nov, 2014 09:16 |
|
MizzNina
Elev |
Woho. Snart är det december. Det betyder Mugglis adventskalender.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 24 nov, 2014 09:21 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen