@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hatar att inte kunna sova hatar att aldrig på kvällen bli trött hatar att alltid vara trött på morgonen och dagen
Vadå sömnproblem 23 nov, 2014 21:16 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hatar att inte kunna sova hatar att aldrig på kvällen bli trött hatar att alltid vara trött på morgonen och dagen Vadå sömnproblem Same : )))))) ----- MIN MOBIL HAR SLUTAT FUNKA D: Den bara stannade upp uggghhhh ;;
23 nov, 2014 21:23 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: Smart, jag ska nog faktiskt testa det! Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Fast då måste jag sitta i typ tre timmar xD Skrivet av Beben: För att jag alltid tröttnar och kan inte göra en sak samtidigt så det slutar med att jag har öppnat en ny flik och bara hör ljudet. Åh, känner inge det där D: Men kanske att du kan ta pauser då? Det är ett under att jag faktiskt har kollat på ett 45 mins avsnitt av en serie en gång :o haha jaaa, men det äre ju värt det ibland 23 nov, 2014 21:24 |
|
cikki
Elev |
Sitter seriöst och uppdaterar tumblr för en fortsättning på en fanfic seriöst CLIFFHANGERS
23 nov, 2014 21:26 |
|
Chaemy
Elev |
Blev så mätt på pizza förut så att jag allvarligt talat trodde att jag skulle kräkas. Paniken inom mig just då var ganska skrämmande. Men jag klarade mig. Phuh ♥
23 nov, 2014 21:31 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Epiphany: Första haha cx Skrivet av Borttagen: Har precis sett första avsnittet av Doctor Who. Helt underbart! ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() här har ni en söt liten blobb som spelar piano... Men det finns gamla-who (old-who), som nu är femtio år gammalt. Alltså så startade Doctor Who för ungefär 50 år sedan, sen så blev det som en "paus" när det hade hållit på ett bra tag. Men sedan så startade man en ny säsong år 2005 då christopher eccleston (♥ ♥ ♥) spelade Doctorn. Jag antar att du tittar på säsongen 28 (eller den första som man brukar säger eftersom att de flesta inte tittar på den gamla och ser då denna som den första) där han är doctorn ---> ![]() Eller tittar du på säsong 1 där han är doctorn?? 0: : ![]() ____ Shit pomfritt vad mycket jag skrev. xD Hahaa, och vad rörigt allt blev. o.o
23 nov, 2014 23:03 |
|
Frivolt
Elev |
Alltså.....varför vill jag pyssla NU?! xD Jag borde ju sova nu xD hahah!! jag är så konstig ibland alltså...herregud xD
23 nov, 2014 23:18 |
|
Beben
Elev |
För någon timma sen försökte jag föreställa mig hur det är att vara Eleanor Calder (Louis i One Direction's flickvän), och usch. Är fortfarande inte av med känslan.
23 nov, 2014 23:27 |
|
Ithrenniel
Elev |
23 nov, 2014 23:59 |
|
Frivolt
Elev |
Whe wierd moment när en bild man lägger upp på¨500px får 5 besökare på typ en sekund xD typ ens innan man laddat upp bilden.. xD hahah!!
24 nov, 2014 00:18 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen