@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Åh ja! Kan vara Izzy då Skrivet av Borttagen: Haha, jag och min kompis funderar på att cosplaya Magnus Bane och Alec Lightwood^^Överväger att cosplaya en shadowhunter på MultiCon 2015 (om jag får gå) ... men är jag tråkig som inte cosplayar någonting från en fandom som konventet inriktar sig på? Hm. Jag vet inte. Nej, att cosplaya någonting från en fandom som konventet inte inriktar sig på är det bästa ju 8D i år cosplayade jag Tauriel ur The Hobbit C; 23 nov, 2014 12:03 |
|
Epiphany
Elev |
Stör mig på att det ligger en tändare ovanpå äpplen på vardagsrumsbordet.
23 nov, 2014 12:03 |
|
Borttagen
|
Jag är klar med låten, yees. Och nu har jag börjat med pumped up kicks. [/color]
23 nov, 2014 12:13 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag blev förd till en överraskningsfest igår, med några vänner..
23 nov, 2014 12:51 |
|
Borttagen
|
Är på fangirlinghumör... Så lyssnar på 5SOS och skriver en ff om dem. x)
23 nov, 2014 12:55 |
|
Syrup
Elev |
Jag läser min polares blogg och jag förstår knappt inga ord som hon skriver som hör till internet/blogg/slang/"modernt"-språk D: Heh, men hon förklarar ju i alla fall vad hon menar när jag frågar så xD
23 nov, 2014 13:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är på fangirlinghumör... Så lyssnar på 5SOS och skriver en ff om dem. x) Vad handlar den om? :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 nov, 2014 13:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Är på fangirlinghumör... Så lyssnar på 5SOS och skriver en ff om dem. x) Vad handlar den om? :3 (rätt vanlig+dålig handling men aja xD) Anastasia flyttar med sin mamma till Sydney efter mammans och pappans skiljsmässa. Där börjar hon i samma klass som Calum och Luke. Utan att veta varför börjar de undvika henne och så, och sedan blir hon kär i Ashton som hon träffar på stan, och så håller det på. Den kommer nog utvecklas medan jag skriver. 23 nov, 2014 13:10 |
|
Borttagen
|
Jag vill vara nån i en ff, de behöver aldrig ha mens och de får typ träffa Harry Styles och leva lyckliga i alla sina dagar
23 nov, 2014 13:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: SameJag vill vara nån i en ff, de behöver aldrig ha mens och de får typ träffa Harry Styles och leva lyckliga i alla sina dagar 23 nov, 2014 13:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen