Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18640 18641 18642 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Överväger att cosplaya en shadowhunter på MultiCon 2015 (om jag får gå) ... men är jag tråkig som inte cosplayar någonting från en fandom som konventet inriktar sig på?
Hm. Jag vet inte.
Haha, jag och min kompis funderar på att cosplaya Magnus Bane och Alec Lightwood^^
Nej, att cosplaya någonting från en fandom som konventet inte inriktar sig på är det bästa ju 8D i år cosplayade jag Tauriel ur The Hobbit C;
Åh ja! Kan vara Izzy då Och tvingar min kompis att vara Clary eller Jace! cx (... får tvinga henne att läsa serien först dock, ehe)

23 nov, 2014 12:03

Epiphany
Elev

Avatar


Stör mig på att det ligger en tändare ovanpå äpplen på vardagsrumsbordet.

23 nov, 2014 12:03

Borttagen

Avatar


Jag är klar med låten, yees. Och nu har jag börjat med pumped up kicks. [/color]

23 nov, 2014 12:13

Hedwig96
Elev

Avatar


Jag blev förd till en överraskningsfest igår, med några vänner.. o de har planerat den i ungefär en månad.Men de var nog kul

23 nov, 2014 12:51

Borttagen

Avatar


Är på fangirlinghumör... Så lyssnar på 5SOS och skriver en ff om dem. x)

23 nov, 2014 12:55

Syrup
Elev

Avatar


Jag läser min polares blogg och jag förstår knappt inga ord som hon skriver som hör till internet/blogg/slang/"modernt"-språk D: Heh, men hon förklarar ju i alla fall vad hon menar när jag frågar så xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FLYIXQRf.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff5d0fd6b3e3d89fdee3c1fff5d70625a%2Ftumblr_inline_miw9jpIEaZ1qz4rgp.gif

23 nov, 2014 13:00

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är på fangirlinghumör... Så lyssnar på 5SOS och skriver en ff om dem. x)

Vad handlar den om? :3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 nov, 2014 13:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Är på fangirlinghumör... Så lyssnar på 5SOS och skriver en ff om dem. x)

Vad handlar den om? :3

(rätt vanlig+dålig handling men aja xD)
Anastasia flyttar med sin mamma till Sydney efter mammans och pappans skiljsmässa. Där börjar hon i samma klass som Calum och Luke. Utan att veta varför börjar de undvika henne och så, och sedan blir hon kär i Ashton som hon träffar på stan, och så håller det på.
Den kommer nog utvecklas medan jag skriver.

23 nov, 2014 13:10

Borttagen

Avatar


Jag vill vara nån i en ff, de behöver aldrig ha mens och de får typ träffa Harry Styles och leva lyckliga i alla sina dagar

23 nov, 2014 13:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vill vara nån i en ff, de behöver aldrig ha mens och de får typ träffa Harry Styles och leva lyckliga i alla sina dagar
Same

23 nov, 2014 13:58

1 2 3 ... 18640 18641 18642 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.