@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
23 nov, 2014 07:42 |
|
MizzNina
Elev |
Hells to the yeah. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 23 nov, 2014 08:35 |
|
Borttagen
|
Okej, somna vid två natt, vakna nu, får gäster i kväll och börjar 8 imorron... Min sömn hatar mig
23 nov, 2014 08:39 |
|
Borttagen
|
godmorgon mugglis
23 nov, 2014 09:35 |
|
Ostronkakorna anfaller
Elev |
Sover alla Ostar? Jag vill ju ha någon att snacka med. XD
De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung 23 nov, 2014 10:41 |
|
Borttagen
|
Jag har börjat göra en egen låt. Men min gitarr låter så hemskt ostämd och bläh.
23 nov, 2014 10:50 |
|
Borttagen
|
Överväger att cosplaya en shadowhunter på MultiCon 2015 (om jag får gå) ... men är jag tråkig som inte cosplayar någonting från en fandom som konventet inriktar sig på?
Hm. Jag vet inte. 23 nov, 2014 11:18 |
|
Winny Geasley
Elev |
WHAZZUP FISKMÅSAR
23 nov, 2014 11:48 |
|
Beben
Elev |
23 nov, 2014 11:50 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, jag och min kompis funderar på att cosplaya Magnus Bane och Alec Lightwood^^Överväger att cosplaya en shadowhunter på MultiCon 2015 (om jag får gå) ... men är jag tråkig som inte cosplayar någonting från en fandom som konventet inriktar sig på? Hm. Jag vet inte. Nej, att cosplaya någonting från en fandom som konventet inte inriktar sig på är det bästa ju 8D i år cosplayade jag Tauriel ur The Hobbit C; 23 nov, 2014 11:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen