@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Beben
Elev |
Skrivet av Frivolt: Har sett TFIOS men inte dom andra xDÄr jag den enda här som varken sett Mockingjay, Divergent (+ de andra filmerna vad de nu heter) och TFOS? xD Känner mig väldigt ensam om den saken xD 22 nov, 2014 23:59 |
|
Borttagen
|
Är inne för första gången på typ ett år, vad har hänt????
23 nov, 2014 00:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Är jag den enda här som varken sett Mockingjay, Divergent (+ de andra filmerna vad de nu heter) och TFOS? xD Känner mig väldigt ensam om den saken xD Har inte sett Mockingjay ännu men jag sett dem andra. Är dock inte ett stort fan av filmerna. Ang. Divergent serien är det bara den första som har kommit ut. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 nov, 2014 00:33 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Har sett TFIOS men inte dom andra xD Är jag den enda här som varken sett Mockingjay, Divergent (+ de andra filmerna vad de nu heter) och TFOS? xD Känner mig väldigt ensam om den saken xD Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Är jag den enda här som varken sett Mockingjay, Divergent (+ de andra filmerna vad de nu heter) och TFOS? xD Känner mig väldigt ensam om den saken xD Har inte sett Mockingjay ännu men jag sett dem andra. Är dock inte ett stort fan av filmerna. Ang. Divergent serien är det bara den första som har kommit ut. haha jaaa, jag e inte heeelt ensam iaf! Även fast det inte gäller på alla plan så har iaf inte alla sett alla filmer nähäää okeej xD Men vad heter den där då, nånting nånting som alla pratar om O_o ööh....okeej, det var nån helt annan film jag tänkte på xD haha!! okej! Jamen då har jag ju bara missat..ehm! 3 filmer? eller? xD haha!! 23 nov, 2014 00:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Beben: Skrivet av Frivolt: Har sett TFIOS men inte dom andra xD Är jag den enda här som varken sett Mockingjay, Divergent (+ de andra filmerna vad de nu heter) och TFOS? xD Känner mig väldigt ensam om den saken xD Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Är jag den enda här som varken sett Mockingjay, Divergent (+ de andra filmerna vad de nu heter) och TFOS? xD Känner mig väldigt ensam om den saken xD Har inte sett Mockingjay ännu men jag sett dem andra. Är dock inte ett stort fan av filmerna. Ang. Divergent serien är det bara den första som har kommit ut. haha jaaa, jag e inte heeelt ensam iaf! Även fast det inte gäller på alla plan så har iaf inte alla sett alla filmer nähäää okeej xD Men vad heter den där då, nånting nånting som alla pratar om O_o ööh....okeej, det var nån helt annan film jag tänkte på xD haha!! okej! Jamen då har jag ju bara missat..ehm! 3 filmer? eller? xD haha!! Asså va? xD Vad pratar du om? Är förvirrad nu. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 nov, 2014 00:43 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag blir lite rädd ibland när jag hamnar i diskussioner på youtube. Angående rasism, sexism och liknande. Jag blir rädd att om jag försvarar mina åsikter så kommer jag råka illa ut. Men jag väljer att ändå bemöta deras argument med motargument. Försöker hålla en god ton. Gör jag rätt? Eller borde jag bara låta dem vara?
![]()
23 nov, 2014 01:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ithrenniel: Jag blir lite rädd ibland när jag hamnar i diskussioner på youtube. Angående rasism, sexism och liknande. Jag blir rädd att om jag försvarar mina åsikter så kommer jag råka illa ut. Men jag väljer att ändå bemöta deras argument med motargument. Försöker hålla en god ton. Gör jag rätt? Eller borde jag bara låta dem vara? Jag har för mig att du står på vänster sida inom politiken? Vänstern får väldigt mycket skit, oavsett hur vänster det är. Detta gör att många måste fundera över vem de ger ut sina riktiga namn, om de ska bära maskering vid offentliga sammanhang. Det är inte bara autonoma som är utsatta, alla som har en nyans av rött är det. Tycker du att det är psykiskt påfrestande att få skit över Internet så kanske du ska sluta, men handlar det om rädsla för ditt liv så se över namn och dylikt så det blir svårare att identifiera dig. Tror dock inte det är särskilt vanligt att folk på Youtube headhuntar någon annan som kommenterar bara för att denne inte har samma åsikter. För att svara på din fråga så gör du helt rätt. Man ska alltid ta kampen, även om det ser mörkt ut. Man ska alltid stå upp för sina åsikter, även om det verkar som om inget kommer ändras. Men som sagt, fortsätt inte om du känner dig rädd eller hotad. 23 nov, 2014 01:52 |
|
Solkatten
Elev |
MizzNina: Är du medlem på satwcomic?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 nov, 2014 02:18 |
|
Archarec
Elev |
23 nov, 2014 04:18 |
|
Borttagen
|
23 nov, 2014 04:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen