@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: hahahahahahahaha sjöng egentligen bara den sistnämnda klassiska http://www.lajkat.se/9-lattexter-som-svenskar-har-missuppfattat-totalt/ me döööör, ”Staffan var en stalledräng, en tacos utan hjärna" är nog det mest genialiska jag hört. ♥ Alltså fyran...Jag har ju alltid trott att de sjöng "Och vi har korta kjol" ;O Alltså min världsbild...... Och sista....jag sjunger fortfarande racka macka phone! Mest för att jag tycker att det ska va så xD 22 nov, 2014 20:07 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Solkatten: Det går en massa bra filmer ikväll. Glöm inte Predators, Marvel's The Avengers och The Librarian med. Har ingen aning om vad det är för filmer. Du msåte kolla upp dem! SPECIELLT The Librarian! ![]()
22 nov, 2014 20:08 |
|
Elma00
Elev |
Alltså dör varför är de band jag lyssnar på så bra.
Fun fact; Jag är längre än två av mina favorit gitarrister, Angus och Malcom Young. De är båda typ sextio och är 158 cm och 160 cm vilket jag tycker är fruktansvärt gulligt.
22 nov, 2014 20:51 |
|
Solkatten
Elev |
Vill ha popcorn men samtidigt inte. Känner inte för godis direkt (gör det typ aldrig längre). Vill ha något. D: Vill jättegärna ha chips men har inget. :<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 nov, 2014 20:53
Detta inlägg ändrades senast 2014-11-22 kl. 20:53
|
|
ingetledigt
Elev |
På tal om att höra fel på låtar, det är jag nämligen världsmästare. Typ i Rihannas låt "Only girl (in the world)" var jag helt säker på att de sjöng I want you to love me ´cause i´m a hot pie" istället för "I want you to love me like I'm a hot ride", tycker min version är bättre och sjunger den fortfarande.
Och i Katy Perrys låt "teenage dream" så var jag helt säker på att de sjöng "you think i´m Betty whitout losing my gun" istället för You think I'm pretty Without any makeup on" xD "Feliz navidad" blev "förvisst ska vi dö", vilket jag sjöng högt och tydligt för någon julavslutning sedan.. För att ta några exempel alltså. 22 nov, 2014 20:53 |
|
Xenophilius Snape
Elev |
22 nov, 2014 21:06 |
|
Obliviate_
Elev |
jag grubblar för mkt på saker om jag inte får älta dom med några personer vilket är jätteirriterande då jag inte har nån o älta med just nu vilket gör att jag kommer tänka på en skitsak i tre dagar whaiii
22 nov, 2014 21:10 |
|
Borttagen
|
Jag mår så himla dåligt! Psykiskt! Vill typ bara dö! Vill bara att något gillar mig, älskar mig!
22 nov, 2014 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men du, jag tycker om dig jättemycket! Kom ihåg det, kram ♥Jag mår så himla dåligt! Psykiskt! Vill typ bara dö! Vill bara att något gillar mig, älskar mig! 22 nov, 2014 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men du, jag tycker om dig jättemycket! Kom ihåg det, kram ♥ Jag mår så himla dåligt! Psykiskt! Vill typ bara dö! Vill bara att något gillar mig, älskar mig! tack ♥ 22 nov, 2014 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen