@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Nä, det blev inställt pg.a att Trädkatten blev sjuk. Men vi ska se den nästa helg ^^ jaha, vad synd D: men aja, väntar man på något gott kan man aldrig vänta för länge PS. Krya på dig Trädkatten! DS. Tack så mycket!
22 nov, 2014 19:08 |
|
Solkatten
Elev |
Det går en massa bra filmer ikväll.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 nov, 2014 19:14 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Solkatten: Det går en massa bra filmer ikväll. Spiderman 1 & 2 är skit bra
22 nov, 2014 19:18 |
|
Solkatten
Elev |
Vad ska man göra när det går två filmer och ett program som man vill se alla kl 20.00 men på olika kanaler?? AFV, Spiderman eller Harry Potter?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 nov, 2014 19:19 |
|
Kintsugi
Prefekt |
hahahahahahahaha sjöng egentligen bara den sistnämnda klassiska
http://www.lajkat.se/9-lattexter-som-svenskar-har-missuppfattat-totalt/ me döööör, ”Staffan var en stalledräng, en tacos utan hjärna" är nog det mest genialiska jag hört. ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 nov, 2014 19:26 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Kintsugi: hahahahahahahaha sjöng egentligen bara den sistnämnda klassiska http://www.lajkat.se/9-lattexter-som-svenskar-har-missuppfattat-totalt/ me döööör, ”Staffan var en stalledräng, en tacos utan hjärna" är nog det mest genialiska jag hört. ♥ Hahaha herregud såg den häromdan... Kinaris och pannkakor.. Skrattade ihjäl mig :'D
22 nov, 2014 19:26 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Kintsugi: hahahahahahahaha sjöng egentligen bara den sistnämnda klassiska http://www.lajkat.se/9-lattexter-som-svenskar-har-missuppfattat-totalt/ me döööör, ”Staffan var en stalledräng, en tacos utan hjärna" är nog det mest genialiska jag hört. ♥ Den första alltså! xDD
22 nov, 2014 19:31 |
|
yerAwizardThea
Elev |
22 nov, 2014 19:51 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Solkatten: Det går en massa bra filmer ikväll. Glöm inte Predators, Marvel's The Avengers och The Librarian med. ![]()
22 nov, 2014 19:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Solkatten: Det går en massa bra filmer ikväll. Glöm inte Predators, Marvel's The Avengers och The Librarian med. Har ingen aning om vad det är för filmer. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 nov, 2014 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen