Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
SKA fråga om han vill ses. SKA. men vågar inte. jag får ju tillfällen då det är bara vi två men jag får typ panik och så säger jag inget. PEPP SNÄLLA?
6 nov, 2012 21:22 |
|
smartbabe
Elev |
Skrivet av Borttagen: SKA fråga om han vill ses. SKA. men vågar inte. jag får ju tillfällen då det är bara vi två men jag får typ panik och så säger jag inget. PEPP SNÄLLA? klart du vågar! det är ju bara 5 små ord. Vill du ses någon dag? Det värsta är väl om du får ett nej, men då är han inte värd det, eller hur? lycka till! ♥ ![]()
7 nov, 2012 16:18 |
|
Dramione99
Elev |
Jag har väldens tillfällen att prata med honom. Vi går i samma klass. Har samma kompisar. Skåpen brevid varandra. Jobbar tillsammans på lektionerna .... you know it .... Varför ska det då vara svårt? Det borde det inte vara. Vi hör ihop, han och jag. Jag känner det bara, på något sätt, xD. Ibland tittar han på mig på "det" sättet oxå .... grr, blir så irriterad på mig själv för att jag inte vet hur jag ska beté mig.
Can't you see? You belong with me .... ♥ 7 nov, 2012 16:26 |
|
Irah
Elev |
Alltså jag träffar bara honom en gång i veckan. Vill träffa honom mer och prata med honom över facebook eller skype, men är för blyg. Jag vet ju inte än om jag verkligen är kär så får nog vänta och se
7 nov, 2012 16:29 |
|
Hermione :D
Elev |
7 nov, 2012 16:51 |
|
viktor
Elev |
det är ungefär fast hon är kär i 2 av mina bästa vänner
7 nov, 2012 19:36 |
|
hyperion
Elev |
7 nov, 2012 20:11 |
|
Borttagen
|
Jag gillar en kille skit mycket. Jag börja gilla honom första gången vi träffades. Vi hamna i samma konfa grupp. Vi hängde på ett läger. jag flörta osv. Men sedan så får jag reda på att han gilla en annan tjej. Jag prata med henne och hon gilla inte honom som tur vad. Men sedan får jag veta att två andra tjejer i min konfa grupp gilla honom med...
Jag träffa honom idag. Vi hade några övningar som vi hade bra närkontakt. Vi stod och kramades för att inte trilla av bänken vi stod på. Men dock så stod vi alla och kramades... Sedan när vi skulle gå ropa han "hej då, Ellen" det gjorde ingen annan. Men som sagt, han gillar/gillade en annan och vi är tre som han....ska jag säga som det är eller bara låta det va? HJÄLP 7 nov, 2012 20:29 |
|
Somnium
Elev |
Varje gång jag vände mig om under matten idag så tittade han upp och kollade på mig, eller så satt han redan och kollade på mig.
asdfghjklkdfak, vet inte vad jag ska göra.. D: Vill säga något, men jag vågar inte. Liksom bara.. Nope. No way. http://slytherinunicorn.tumblr.com/
7 nov, 2012 20:49 |
|
Kedjebrev
Elev |
8 nov, 2012 21:39 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen