Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
17 sep, 2011 22:51 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Eilonwy: Skrivet av Ida S: superman - Jag followar. Det är jag som är Treuchess Eilonwy - Ugh, jag föredrar MSN faktiskt... c: Vem gör inte det? Men om man inte har något annat val ;( Pga viss person... ehum... ja. Vad gör man. Yay schysst "we live together, and harry does all the cooking." 17 sep, 2011 22:51 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Enchanted: Skrivet av superman: Skrivet av Enchanted: Skrivet av superman: Hade skittråkigt till jag kom på att jag inte har kollat tumblr på hela dagen :o :o :o så nu tumblar jag på! Ruuuglit www.supermanisinthehouse.tumblr.com Tumblar du? Nope Alltså, det handlar ju mest om att följa folk. Då får du upp alla deras grejer på din dashboard och kan rebloga och sådär 17 sep, 2011 22:53 |
|
Enchanted
Elev |
17 sep, 2011 22:55 |
|
Luna 1
Elev |
^ I woud totally download a pizza
Väldigt smart och man inte orkar gå över gatan till pizzerian.. (Jag är laaat)
Tumblr.
17 sep, 2011 22:57 |
|
Enchanted
Elev |
17 sep, 2011 23:00 |
|
Ida S
Lärare |
Ha, jag och en kompis diskuterade seriöst att ladda ner lite kondition.
"we live together, and harry does all the cooking." 17 sep, 2011 23:00 |
|
superman
Elev |
Tack så mycket! Skrivet av Luna 1: ^ I woud totally download a pizza Väldigt smart och man inte orkar gå över gatan till pizzerian.. (Jag är laaat) Who wouldn't? Fast jag tror skrivaren skulle gå sönder om man försökte få ut den ur datorn :s 17 sep, 2011 23:00 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av superman: Tack så mycket! Skrivet av Luna 1: ^ I woud totally download a pizza Väldigt smart och man inte orkar gå över gatan till pizzerian.. (Jag är laaat) Who wouldn't? Fast jag tror skrivaren skulle gå sönder om man försökte få ut den ur datorn :s Köp en större skrivare, haha XD Nej nu är jag ledsen DX GRät sjukt mycket precis DX
Tumblr.
17 sep, 2011 23:01 |
|
Ida S
Lärare |
Luna 1 - maw varför? =( ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 17 sep, 2011 23:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen