Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
God natt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jan, 2012 01:25 |
|
Knizzlare
Elev |
9 jan, 2012 06:25 |
|
MizzNina
Elev |
"Jag ska bara läsa klart det här, sen koka kaffe, sen ska jag plugga"
Jag pratar med mig själv. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 08:21 |
|
Theabeanr1
Elev |
9 jan, 2012 08:28 |
|
Borttagen
|
Sitter och mumlar för mig själv:
''Mugglis är dött. Varför är det bara jag, leumas vän & accioron som är vakna?! Är det bara vi som är normala? Eller är vi normala? nej.. Jag vet inte vad jag ska tro längre..'' 9 jan, 2012 08:31 |
|
luckyBella
Elev |
9 jan, 2012 08:36 |
|
MizzNina
Elev |
"My my vad jobbigt detta blev, det är ju fyra år sen ÄR det meningen att jag ska minnas? Yay för Dayviews där finns nog svaret"
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 08:40 |
|
Borttagen
|
Jag fixar det...
9 jan, 2012 08:41 |
|
Borttagen
|
"Hejdå mamma!"
9 jan, 2012 08:48 |
|
joel9324
Elev |
9 jan, 2012 08:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen