Tonks fanclub
Forum > Off Topic > Klubbar > Tonks fanclub
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min och mammas diskussion:
Jag: By the way, det ska vara en uppesittarkväll i tonks fanclub. Mamma: Tonks fanclub? Fandomar ni tonks där? Jag: Fangirlar, och ja. Mamma: Vem bestämde att det skulle var det? Jag: Vi var nära sida nummer 200, och nån sa: Ska vi ha en uppesittarkväll? Och alla ba: JAAAAAA! Mamma: Så... ni ska sitta uppe istället för att sova eller göra något vettigt med era liv? Jag: Precis så. Bästa diskutionen nånsin XD 16 aug, 2015 14:20 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min och mammas diskussion: Jag: By the way, det ska vara en uppesittarkväll i tonks fanclub. Mamma: Tonks fanclub? Fandomar ni tonks där? Jag: Fangirlar, och ja. Mamma: Vem bestämde att det skulle var det? Jag: Vi var nära sida nummer 200, och nån sa: Ska vi ha en uppesittarkväll? Och alla ba: JAAAAAA! Mamma: Så... ni ska sitta uppe istället för att sova eller göra något vettigt med era liv? Jag: Precis så. Bästa diskutionen nånsin XD Håller medx)
16 aug, 2015 14:21 |
|
True Potterhead
Elev |
Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Min och mammas diskussion: Jag: By the way, det ska vara en uppesittarkväll i tonks fanclub. Mamma: Tonks fanclub? Fandomar ni tonks där? Jag: Fangirlar, och ja. Mamma: Vem bestämde att det skulle var det? Jag: Vi var nära sida nummer 200, och nån sa: Ska vi ha en uppesittarkväll? Och alla ba: JAAAAAA! Mamma: Så... ni ska sitta uppe istället för att sova eller göra något vettigt med era liv? Jag: Precis så. Bästa diskutionen nånsin XD Håller medx) Haha XD
16 aug, 2015 14:23 |
|
1233679
Elev |
Skrivet av True Potterhead: Skrivet av Holytail: Skrivet av Borttagen: Min och mammas diskussion: Jag: By the way, det ska vara en uppesittarkväll i tonks fanclub. Mamma: Tonks fanclub? Fandomar ni tonks där? Jag: Fangirlar, och ja. Mamma: Vem bestämde att det skulle var det? Jag: Vi var nära sida nummer 200, och nån sa: Ska vi ha en uppesittarkväll? Och alla ba: JAAAAAA! Mamma: Så... ni ska sitta uppe istället för att sova eller göra något vettigt med era liv? Jag: Precis så. Bästa diskutionen nånsin XD Håller medx) Haha XD Min mamma säger också fandomar istället för fangirlar XD
16 aug, 2015 15:27 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min och mammas diskussion: Jag: By the way, det ska vara en uppesittarkväll i tonks fanclub. Mamma: Tonks fanclub? Fandomar ni tonks där? Jag: Fangirlar, och ja. Mamma: Vem bestämde att det skulle var det? Jag: Vi var nära sida nummer 200, och nån sa: Ska vi ha en uppesittarkväll? Och alla ba: JAAAAAA! Mamma: Så... ni ska sitta uppe istället för att sova eller göra något vettigt med era liv? Jag: Precis så. Bästa diskutionen nånsin XD ![]() So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 16 aug, 2015 15:40 |
|
Choixpeau
Elev |
Skrivet av JossiMarauder: LOOOOOOOOOOOL. Skrivet av Borttagen: Min och mammas diskussion: Jag: By the way, det ska vara en uppesittarkväll i tonks fanclub. Mamma: Tonks fanclub? Fandomar ni tonks där? Jag: Fangirlar, och ja. Mamma: Vem bestämde att det skulle var det? Jag: Vi var nära sida nummer 200, och nån sa: Ska vi ha en uppesittarkväll? Och alla ba: JAAAAAA! Mamma: Så... ni ska sitta uppe istället för att sova eller göra något vettigt med era liv? Jag: Precis så. Bästa diskutionen nånsin XD Förresten, 14 sidor kvar så vi får skynda på lite om vi ska hinna idag aaaaaa 16 aug, 2015 16:00 |
|
1233679
Elev |
16 aug, 2015 16:01 |
|
Choixpeau
Elev |
Okej.
aaaaaa 16 aug, 2015 16:02 |
|
JossiMarauder
Elev |
KUL! So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 16 aug, 2015 16:02 |
|
1233679
Elev |
Jättekul! Älskar att bada. Den där gifen när alla klappar, varför har alla skoluniform utom en liten pojke i bakgrunden? XD
16 aug, 2015 16:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen