Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av moii: Jag satt och gjorde .... ![]() ... Igår kväll c: Blev ganska nöjd.... Våran skrivare är sönder, och därför fick jag måla av mönstret, hahah ! <//3 De vart jobbigt, men dom blev ändås hyfsade c: GUD VAD SNYGGA!!! ♥ Imorgon får du en tummen upp, för just nu har jag slut!!! 10 jan, 2012 09:45 |
|
Weasleygirl98
Elev |
http://www-tramptass-expectopatronum.blogspot.com/
Här är min blogg, om ni vill se bilderna så får ni gå in på den Winter is coming... 10 jan, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
^Snygga saker!!!!!! ♥
10 jan, 2012 16:42 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Tack! Vad roligt att du tycker det.
Winter is coming... 10 jan, 2012 16:44 |
|
ChoLover
Elev |
jag är inte så påhittig som ni men jag bloggar mest om hp(bl.a) gå gärna in på en blogg jag & GinnyLover har gjort som heter http://alltsomvialskar.blogg.se/!!!!
"join the dark side"♆ gå in på min blogg http://myyrules.bloggplatsen.se/ please 10 jan, 2012 17:09 |
|
arianasnape
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: http://www-tramptass-expectopatronum.blogspot.com/ Här är min blogg, om ni vill se bilderna så får ni gå in på den oj vad många grejor du har gjort!!!! och snygga så klart! 10 jan, 2012 17:31 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Winter is coming... 10 jan, 2012 17:44 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: http://www-tramptass-expectopatronum.blogspot.com/ Här är min blogg, om ni vill se bilderna så får ni gå in på den Åh, vilka snygga saker! Har du gjort kvasten?! ;; ![]()
10 jan, 2012 19:10 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: http://www-tramptass-expectopatronum.blogspot.com/ Här är min blogg, om ni vill se bilderna så får ni gå in på den Vilka fina! Vart har du fått tag på bläck och fjäderpenna? (Är själv på jakt efter det ![]()
10 jan, 2012 19:14 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Weasleygirl98: http://www-tramptass-expectopatronum.blogspot.com/ Här är min blogg, om ni vill se bilderna så får ni gå in på den Vilka fina! Vart har du fått tag på bläck och fjäderpenna? (Är själv på jakt efter det Ha! Vi skrev typ samma sak! ;; ![]()
10 jan, 2012 19:16 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen