Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
25 okt, 2013 16:59
|
|
Borttagen
|
"Wii..."
Började jag försiktigt.
25 okt, 2013 17:06
|
|
Borttagen
|
Jag gav honom en blick innan jag backade, men hamnade i Hectors famn. Han tog ett hårt grepp om mig.
25 okt, 2013 17:08
|
|
Borttagen
|
"Hector... Snälla"
Försökte jag.
25 okt, 2013 17:12
|
|
Borttagen
|
25 okt, 2013 17:50
|
|
Borttagen
|
"Snälla!"
Jag tittade bedjande på honom.
25 okt, 2013 19:37
|
|
Borttagen
|
Greppet släppte och han puttade mig mot juni i stället.
25 okt, 2013 19:39
|
|
Borttagen
|
Jag vände blicken mot Juni istället.
25 okt, 2013 19:41
|
|
Borttagen
|
25 okt, 2013 19:43
|
|
Borttagen
|
Jag höjde på ögonbrynen men gjorde som hon sa och ställde mig mellan Juni & Wii.
25 okt, 2013 19:45
|
Du får inte svara på den här tråden.