Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 184 185 186 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Ida S
Lärare

Avatar


Skrivet av Eilonwy:
IDA SA ATT JAG SKULLE KOMMA HIT.

Så, här är jag c: vad händer?

Du kom! Eh, och ja, som du kanske märkte så la mitt internet ner och jag försöker logga in på msn igen. MEEN det går inte. I guess I'll keep tryin...

"we live together, and harry does all the cooking."

17 sep, 2011 22:43

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Enchanted:
Skrivet av superman:
Skrivet av Enchanted:
Skrivet av superman:
Tjenare allihopa


Sho bre! Vad händer jao?

Hade skittråkigt till jag kom på att jag inte har kollat tumblr på hela dagen :o :o :o så nu tumblar jag på!


Ruuuglit Vad heter din tumblr?

www.supermanisinthehouse.tumblr.com

Tumblar du?

17 sep, 2011 22:44

Detta inlägg ändrades senast 2011-09-17 kl. 22:44
Antal ändringar: 1

Eilonwy
Elev

Avatar


Skrivet av Ida S:
Skrivet av Eilonwy:
IDA SA ATT JAG SKULLE KOMMA HIT.

Så, här är jag c: vad händer?

Du kom! Eh, och ja, som du kanske märkte så la mitt internet ner och jag försöker logga in på msn igen. MEEN det går inte. I guess I'll keep tryin...


Keep trying till the very end!! D: annars finns PS-chatten ;D

Annars, jag förstår verkligen inte vad som är så kul med att tumblra ... *känner mig negativ*

Even the darkest night will end and the sun will rise

17 sep, 2011 22:44

Ida S
Lärare

Avatar


superman - Jag followar. Det är jag som är Treuchess

Eilonwy - Ugh, jag föredrar MSN faktiskt... c:

"we live together, and harry does all the cooking."

17 sep, 2011 22:47

Luna 1
Elev

Avatar


Hallå, allihopa! Kan inte sova, precis som igår!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

17 sep, 2011 22:47

Ida S
Lärare

Avatar


^ Men det gör väl inget, så länge man inte ska upp tidigt nästa morgon? ^^"

"we live together, and harry does all the cooking."

17 sep, 2011 22:48

Cara Riddle
Elev

Avatar


förstår dig :p sova är tråkigt xD
Skrivet av Luna 1:
Hallå, allihopa! Kan inte sova, precis som igår!


förstår dig :p sova är tråkigt xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

17 sep, 2011 22:48

Eilonwy
Elev

Avatar


Skrivet av Ida S:
superman - Jag followar. Det är jag som är Treuchess

Eilonwy - Ugh, jag föredrar MSN faktiskt... c:


Vem gör inte det? Men om man inte har något annat val ;(

Even the darkest night will end and the sun will rise

17 sep, 2011 22:48

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Ida S:
superman - Jag followar. Det är jag som är Treuchess

Men vad trevligt! Då ska jag followa dig med

17 sep, 2011 22:50

Enchanted
Elev

Avatar


Skrivet av superman:
Skrivet av Enchanted:
Skrivet av superman:
Skrivet av Enchanted:
Skrivet av superman:
Tjenare allihopa


Sho bre! Vad händer jao?

Hade skittråkigt till jag kom på att jag inte har kollat tumblr på hela dagen :o :o :o så nu tumblar jag på!


Ruuuglit Vad heter din tumblr?

www.supermanisinthehouse.tumblr.com

Tumblar du?


Nope Men jag har en tumblr med typ 2 bilder men jag fattar inte riktigt hur man gör

17 sep, 2011 22:50

1 2 3 ... 184 185 186 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.