Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Du kom! Eh, och ja, som du kanske märkte så la mitt internet ner och jag försöker logga in på msn igen. MEEN det går inte. I guess I'll keep tryin... "we live together, and harry does all the cooking." 17 sep, 2011 22:43 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Enchanted: Skrivet av superman: Hade skittråkigt till jag kom på att jag inte har kollat tumblr på hela dagen :o :o :o så nu tumblar jag på! Ruuuglit www.supermanisinthehouse.tumblr.com Tumblar du? 17 sep, 2011 22:44
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-17 kl. 22:44
|
|
Eilonwy
Elev |
Skrivet av Ida S: Du kom! Eh, och ja, som du kanske märkte så la mitt internet ner och jag försöker logga in på msn igen. MEEN det går inte. I guess I'll keep tryin... Keep trying till the very end!! D: annars finns PS-chatten ;D Annars, jag förstår verkligen inte vad som är så kul med att tumblra ... *känner mig negativ* Even the darkest night will end and the sun will rise 17 sep, 2011 22:44 |
|
Ida S
Lärare |
"we live together, and harry does all the cooking." 17 sep, 2011 22:47 |
|
Luna 1
Elev |
17 sep, 2011 22:47 |
|
Ida S
Lärare |
^ Men det gör väl inget, så länge man inte ska upp tidigt nästa morgon? ^^"
"we live together, and harry does all the cooking." 17 sep, 2011 22:48 |
|
Cara Riddle
Elev |
förstår dig :p sova är tråkigt xD
Skrivet av Luna 1: Hallå, allihopa! Kan inte sova, precis som igår! förstår dig :p sova är tråkigt xD ![]()
17 sep, 2011 22:48 |
|
Eilonwy
Elev |
Skrivet av Ida S: superman - Jag followar. Det är jag som är Treuchess Eilonwy - Ugh, jag föredrar MSN faktiskt... c: Vem gör inte det? Men om man inte har något annat val ;( Even the darkest night will end and the sun will rise 17 sep, 2011 22:48 |
|
superman
Elev |
Men vad trevligt! Då ska jag followa dig med 17 sep, 2011 22:50 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av Enchanted: Skrivet av superman: Hade skittråkigt till jag kom på att jag inte har kollat tumblr på hela dagen :o :o :o så nu tumblar jag på! Ruuuglit www.supermanisinthehouse.tumblr.com Tumblar du? Nope 17 sep, 2011 22:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen