Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dooby
Elev |
DOM ÄR HÄFTIGA OCH SAMTIDIT LITE DUMMA MOT SIN MAMMA I HARRY POTTER OCH FENXORDEN
17 nov, 2011 17:33 |
|
Borttagen
|
^
dumma mot Molly? Hur då menar du? xD Det enda de gör är att sticka från skolan x) Och retas lite, men de är ju inte dumma ;P 17 nov, 2011 17:34 |
|
Borttagen
|
Bästa med Fred och George:
De är Fred och George. ♥ Det borde räcka, för jag tror alla fattar vad jag menar. Det är menigen att den menigen ska typ.. Innehålla allting gott som står skrivet om dem i denna tråd. 17 nov, 2011 18:38 |
|
Borttagen
|
^
Såklart att det räcker, de är något speciellt i sig, inte bara alla saker de gjort...♥ 17 nov, 2011 19:06 |
|
Tonkss
Elev |
17 nov, 2011 20:09 |
|
grodan-boll
Elev |
Älskar verkligen den repliken! ♥
..Men det är synd att dom inte har med den i filmen SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 17 nov, 2011 20:31 |
|
Tonkss
Elev |
17 nov, 2011 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonkss: "Vi skickar dig en Hogwarts toalett!" ♥ Hade gjort vad som helst för att få höra James eller Oliver säga det ♥ 17 nov, 2011 21:04 |
|
Borttagen
|
Åh, de är underbara! ♥ Lipade som ett vattenfall när Fred dog ;_;
De är så awesome ♥ 17 nov, 2011 21:32 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av grodan-boll: Älskar verkligen den repliken! ♥ ..Men det är synd att dom inte har med den i filmen this!! finns så mycker roligt dom F o G säger som inte är med i filmerna ![]() ![]()
17 nov, 2011 21:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen