The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av boknörd_: Med all rätt (ni vet efter HoO, låt oss säga att Nico fortfarande är förbannad på Leo i ToA) Skrivet av Hayato: Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Ha ha så bra men du glömde en detajSkrivet av Belluna tonks: En till om Leo och Nico. Men, det är bäl ändå liite kul?Skrivet av GinnyHermionePotter: Tack! Skrivet av Belluna tonks: Med det är ju liksom Leo!Skrivet av GinnyHermionePotter: LOL det där var brilliant! (fast Nico är mycket snyggare än Vole) Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Den här är kanske lite taskig men jag kan ta bort den om den inte känns passande.Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det gör inget! Mugglis handlar inte om tummar. Men det är kul att du gillar det! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag kom på två till!Rachel; Det är j nästan skrattretande vad folk gillar Leo. Kan inte fatta det! Leo (Som svarar rachel) : Äsch håll tyst rödluvan! Octavianus: *Tar sönder ett gosedjur* "Järteckknen för klubben visar att alla kommer till Camp Half-blood och att de med gemensamma krafter kommer att döda mig!" Dakota: *Klickar runt bland alla sidor, random-gillar inlägg, är allmänt tokig* "MEEER LÄÄÄSK!!!!!!!!" haha alltså önskar att jag kunde ge mer tummar xD Jag säger istället att det var en grymt bra ide av dig att skriva ned det där xD Hazel: "Oh nej! Jar framkallade väl inte alla de där glittriga texterna under inläggen!" haha den ägde ju xD Hon blev så nervös att allt förvandlades till glittertext xD Leo: "Den här smileyn måste vara Mr. D Hazel: "Leo, Det där var inte snällt!" Jag ÄLSKAR din om pappa! Leo: "Nico? Är det du som har framkallat alla skeletten under vissa inlägg? Jag menar, Hazel har framkallat glitter under vissa så det borde vara du som har tagirt dit dem!" Nico: *Tar fram sitt svärd och dödshotar Leo* Aww yeah! Det är inte 'aww yeah!' att Nico dödshotar Leo! D: NO SPOILING PLIS ÄR PÅ DÖDENS PORT!!
5 jan, 2017 10:14 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av boknörd_: Sorry! Tänkte inte på det!Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av boknörd_: Med all rätt (ni vet efter HoO, låt oss säga att Nico fortfarande är förbannad på Leo i ToA) Skrivet av Hayato: Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Ha ha så bra men du glömde en detajSkrivet av Belluna tonks: En till om Leo och Nico. Men, det är bäl ändå liite kul?Skrivet av GinnyHermionePotter: Tack! Skrivet av Belluna tonks: Med det är ju liksom Leo!Skrivet av GinnyHermionePotter: LOL det där var brilliant! (fast Nico är mycket snyggare än Vole) Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Den här är kanske lite taskig men jag kan ta bort den om den inte känns passande.Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det gör inget! Mugglis handlar inte om tummar. Men det är kul att du gillar det! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag kom på två till!Rachel; Det är j nästan skrattretande vad folk gillar Leo. Kan inte fatta det! Leo (Som svarar rachel) : Äsch håll tyst rödluvan! Octavianus: *Tar sönder ett gosedjur* "Järteckknen för klubben visar att alla kommer till Camp Half-blood och att de med gemensamma krafter kommer att döda mig!" Dakota: *Klickar runt bland alla sidor, random-gillar inlägg, är allmänt tokig* "MEEER LÄÄÄSK!!!!!!!!" haha alltså önskar att jag kunde ge mer tummar xD Jag säger istället att det var en grymt bra ide av dig att skriva ned det där xD Hazel: "Oh nej! Jar framkallade väl inte alla de där glittriga texterna under inläggen!" haha den ägde ju xD Hon blev så nervös att allt förvandlades till glittertext xD Leo: "Den här smileyn måste vara Mr. D Hazel: "Leo, Det där var inte snällt!" Jag ÄLSKAR din om pappa! Leo: "Nico? Är det du som har framkallat alla skeletten under vissa inlägg? Jag menar, Hazel har framkallat glitter under vissa så det borde vara du som har tagirt dit dem!" Nico: *Tar fram sitt svärd och dödshotar Leo* Aww yeah! Det är inte 'aww yeah!' att Nico dödshotar Leo! D: NO SPOILING PLIS ÄR PÅ DÖDENS PORT!! Men jag skrev åtminstånde inte vad som hände! ![]()
5 jan, 2017 10:27 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av boknörd_: Sorry! Tänkte inte på det!Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av boknörd_: Med all rätt (ni vet efter HoO, låt oss säga att Nico fortfarande är förbannad på Leo i ToA) Skrivet av Hayato: Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Ha ha så bra men du glömde en detajSkrivet av Belluna tonks: En till om Leo och Nico. Men, det är bäl ändå liite kul?Skrivet av GinnyHermionePotter: Tack! Skrivet av Belluna tonks: Med det är ju liksom Leo!Skrivet av GinnyHermionePotter: LOL det där var brilliant! (fast Nico är mycket snyggare än Vole) Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Den här är kanske lite taskig men jag kan ta bort den om den inte känns passande.Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Det gör inget! Mugglis handlar inte om tummar. Men det är kul att du gillar det! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag kom på två till!Rachel; Det är j nästan skrattretande vad folk gillar Leo. Kan inte fatta det! Leo (Som svarar rachel) : Äsch håll tyst rödluvan! Octavianus: *Tar sönder ett gosedjur* "Järteckknen för klubben visar att alla kommer till Camp Half-blood och att de med gemensamma krafter kommer att döda mig!" Dakota: *Klickar runt bland alla sidor, random-gillar inlägg, är allmänt tokig* "MEEER LÄÄÄSK!!!!!!!!" haha alltså önskar att jag kunde ge mer tummar xD Jag säger istället att det var en grymt bra ide av dig att skriva ned det där xD Hazel: "Oh nej! Jar framkallade väl inte alla de där glittriga texterna under inläggen!" haha den ägde ju xD Hon blev så nervös att allt förvandlades till glittertext xD Leo: "Den här smileyn måste vara Mr. D Hazel: "Leo, Det där var inte snällt!" Jag ÄLSKAR din om pappa! Leo: "Nico? Är det du som har framkallat alla skeletten under vissa inlägg? Jag menar, Hazel har framkallat glitter under vissa så det borde vara du som har tagirt dit dem!" Nico: *Tar fram sitt svärd och dödshotar Leo* Aww yeah! Det är inte 'aww yeah!' att Nico dödshotar Leo! D: NO SPOILING PLIS ÄR PÅ DÖDENS PORT!! Men jag skrev åtminstånde inte vad som hände! Gör inget xD skrev bara satt ingen annan skl skriva vad som händer
5 jan, 2017 10:28 |
|
Hayato
Elev |
När jag hade 6 sidor kvar av HOO del V så ville jag inte läsa ut den.. RIP MITT LIV.. skl aldrig läst ut den!
L
5 jan, 2017 10:35 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Hayato: När jag hade 6 sidor kvar av HOO del V så ville jag inte läsa ut den.. RIP MITT LIV.. skl aldrig läst ut den! Läser Dödens Port + 3 böcker till. På engelska. Jag har inget liv
5 jan, 2017 10:37 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: När jag hade 6 sidor kvar av HOO del V så ville jag inte läsa ut den.. RIP MITT LIV.. skl aldrig läst ut den! Läser Dödens Port + 3 böcker till. På engelska. Jag har inget liv Läs aldrig slut den! Då kommer du dit vi alla hamnar till sist! L
5 jan, 2017 10:39 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: När jag hade 6 sidor kvar av HOO del V så ville jag inte läsa ut den.. RIP MITT LIV.. skl aldrig läst ut den! Läser Dödens Port + 3 böcker till. På engelska. Jag har inget liv Läs aldrig slut den! Då kommer du dit vi alla hamnar till sist! ...Tartaros?...
5 jan, 2017 10:40 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: När jag hade 6 sidor kvar av HOO del V så ville jag inte läsa ut den.. RIP MITT LIV.. skl aldrig läst ut den! Läser Dödens Port + 3 böcker till. På engelska. Jag har inget liv Läs aldrig slut den! Då kommer du dit vi alla hamnar till sist! ...Tartaros?... Tack! Vilken bra idé du just gav mig!! L
5 jan, 2017 10:41 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Hayato: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: När jag hade 6 sidor kvar av HOO del V så ville jag inte läsa ut den.. RIP MITT LIV.. skl aldrig läst ut den! Läser Dödens Port + 3 böcker till. På engelska. Jag har inget liv Läs aldrig slut den! Då kommer du dit vi alla hamnar till sist! ...Tartaros?... Tack! Vilken bra idé du just gav mig!! du, jag har utforskat det... på sätt och vis... *ryser*
5 jan, 2017 10:42 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: Skrivet av boknörd_: Skrivet av Hayato: När jag hade 6 sidor kvar av HOO del V så ville jag inte läsa ut den.. RIP MITT LIV.. skl aldrig läst ut den! Läser Dödens Port + 3 böcker till. På engelska. Jag har inget liv Läs aldrig slut den! Då kommer du dit vi alla hamnar till sist! ...Tartaros?... Tack! Vilken bra idé du just gav mig!! du, jag har utforskat det... på sätt och vis... *ryser* Åhh duu... om du bara hade en aning.. L
5 jan, 2017 10:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen