Början.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Förlåt." Flämtade jag och greppade tag hårt om hans mage för att sluta svaja.
23 okt, 2013 19:00 |
|
Borttagen
|
[arm ska det så istf mage]
"Det gör inget" Mumlade jag och tittade ner mot Gector & Juni igen. 23 okt, 2013 19:02
Detta inlägg ändrades senast 2013-10-24 kl. 07:10
|
|
Borttagen
|
"Vad bra."
Jag såg mot dem. Dom verkade vara i slagsmål igen. [jag har inte skrivit fel] 23 okt, 2013 19:03 |
|
Borttagen
|
Jag bet mig i läppen. Jag vågade bog inte ingripa...
23 okt, 2013 21:14 |
|
Borttagen
|
Jag klättrade ner och hoppade de sista 3 metrarna och började systematiskt jogga/gå mot dem.
23 okt, 2013 21:26 |
|
Borttagen
|
Jag suckade och blev tvungen att följa efter.
24 okt, 2013 07:09 |
|
Borttagen
|
Slagsmålet verkade verkligen blodigt.
24 okt, 2013 13:28 |
|
Borttagen
|
Jag grep tag i Wiis arm.
24 okt, 2013 20:48 |
|
Borttagen
|
Jag vred mig ut hans grepp och ställde mig i vägen för juni som precis hoppade upp i lyften för att anfalla Hector.
http://m.youtube.com/watch?v=OfFtp8QzNdI 24 okt, 2013 21:47 |
|
Borttagen
|
Jag suckade. Bara det inte blev blodmos av alltihop igen...
25 okt, 2013 16:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen