@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
4 nov, 2014 20:00 |
|
Fellrendión
Elev |
4 nov, 2014 20:02 |
|
Miss_Green
Elev |
4 nov, 2014 20:03 |
|
Borttagen
|
Jaa! Äntligen är de här i alla fall. Aaaaww indeed! ^_^ Längtar tills de börjar öppna ögonen, och sen vingla runt när de lär sig att gå, haha! 4 nov, 2014 20:05 |
|
Miss_Green
Elev |
4 nov, 2014 20:07 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 nov, 2014 20:09 |
|
cikki
Elev |
Jag vill så gärna skriva men orkar inte >.<
4 nov, 2014 20:10 |
|
Borttagen
|
Måste kanske gå till vårdcentralen snart om min tillfälliga astma för att få en ny inhalator. Party osv.
4 nov, 2014 20:13 |
|
Hedwig96
Elev |
Vad kan man göra om man sitter lääääänge i en buss??
4 nov, 2014 20:18 |
|
Borttagen
|
Läsa?
4 nov, 2014 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen