@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Min kollegas hund heter Nemo.
Och idag sa hon "en gång när jag var ute och kissa Nemo...." Jag har rejält lock för öronen och hörde hitta Nemo istället. Hihi det lät så kul!
4 nov, 2014 18:16 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Hedwig96: Ja kanske det, vem vet var de gömmer sig. Jag bara undrar om jag ork.. de regnar och stormar o är mörkt!!och jag har en moped och en bil, men inget bilkörkort, så jag måste ta mopon. blää Det gör det är med! Fyyy vilket väder D: Jadu, annars köper du imorgon, låter jobbigt vilket som xD ja, de ha varit så länge nu!! ja, nu får jag allt ta o bestämma mej, kanske jag behöver lite choko när jag ska planera mitt Yrkesprov tills imoron ändå, Imorgon behöver jag mer choklad eftersom jag ska sitta i en buss 8 timmar på torsdag. Haha vad skulle man göra utan choklad? Spoiler: Tryck här för att visa! de sku va lockande att bara hoppa in i bilen och köra, jag kan ju köra!! Åk och köp lite, unna dig sedan choklad och te då du kommer hem c: Nu borde jag bara få nåt annat gjort än att sitta här.. 4 nov, 2014 18:16 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag är någon Avril Lavigne-profet. Jag vet inte hur många gånger jag försökt påtvinga folk henne. :3
4 nov, 2014 18:17 |
|
Beben
Elev |
4 nov, 2014 18:19 |
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Kim Potter: http://www.ebay.com/itm/Attack-on-Titan-Petra-Rall-Petora-Raru-cosplay-Anime-Wig-Costume-Free-CAP-/181359811824?pt=US_Costume_Accessories&hash=item2a39e31cf0 Borde jag köpa den?? (det är till en cosplay :3) Alltså jag vet inte ens om min kompis verkligen kommer cosplaya med mig.. Men det står att man får en gratis cape (kan inte svenska ordet just nu, ok?) Men vet inte för de visar ingen bild och tänk så är det inte en sån här cape utan någon helt annan?? #HELP Jag tycker att du borde köpa den (om du ska cosplaya Petra, that is). För materialet i peruken är bra (enligt mig i alla fall) och ja, den är ju billig xD Dock så är det nog ingen cape du får med, utan en cap som du kan använda för att sätta upp ditt hår ^^ Om du bläddrar ner till beskrivningen så kan du se att de har en bild på den där cap'n och hur man sätter på den (jag har ju ingen aning om hur långt hår du har, men om du har hår som går ner längre än till öronen kommer du med största sannolikhet behöva något sådant ^^). Jag hoppas det här var till lite hjälp i alla fall ^w^ Join the dark side, we have cookies~
4 nov, 2014 18:25 |
|
Borttagen
|
Jag hörde på Radion häromdagen att ifall man ska färga eller permanenta eller liknande så får man ett bättre resultat ifall man inte duschat på 48 timmar. ^^ 4 nov, 2014 18:28 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: TACK! Ska nämligen färga ^^Jag hörde på Radion häromdagen att ifall man ska färga eller permanenta eller liknande så får man ett bättre resultat ifall man inte duschat på 48 timmar. ^^ Dock kanske det blir lite äckligt för min frisör då jag inte har duschat sen i söndags... 4 nov, 2014 18:32 |
|
potterflicka
Elev |
För att sammanfatta min dag så var den extremt tråkig, förutom slutet på dagen då :-p
1. Tråkiga lektioner. 2. Äcklig skolmat. 3. En kille blev nedslagen framför mina ögon ( inte ok! ) 4. Följde med min kompis hem och åt kexchoklad ♥ 4 nov, 2014 18:53 |
|
Millson Lovegood
Elev |
eeeehhhmaaahhhhgeeerrrd så hungrig är jag!!
har varit det hela dagen asså ska banne mej ta en bit veganpaj fuk jä
4 nov, 2014 18:55 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Kim Potter: http://www.ebay.com/itm/Attack-on-Titan-Petra-Rall-Petora-Raru-cosplay-Anime-Wig-Costume-Free-CAP-/181359811824?pt=US_Costume_Accessories&hash=item2a39e31cf0 Borde jag köpa den?? (det är till en cosplay :3) Alltså jag vet inte ens om min kompis verkligen kommer cosplaya med mig.. Men det står att man får en gratis cape (kan inte svenska ordet just nu, ok?) Men vet inte för de visar ingen bild och tänk så är det inte en sån här cape utan någon helt annan?? #HELP Jag tycker att du borde köpa den (om du ska cosplaya Petra, that is). För materialet i peruken är bra (enligt mig i alla fall) och ja, den är ju billig xD Dock så är det nog ingen cape du får med, utan en cap som du kan använda för att sätta upp ditt hår ^^ Om du bläddrar ner till beskrivningen så kan du se att de har en bild på den där cap'n och hur man sätter på den (jag har ju ingen aning om hur långt hår du har, men om du har hår som går ner längre än till öronen kommer du med största sannolikhet behöva något sådant ^^). Jag hoppas det här var till lite hjälp i alla fall ^w^ Japp, det var Petra jag tänkte på! :'D Men hmmhmhmhm jo, haha gosh måste ha läst fel heh xD *awkward moment* Men ja, du. Ska nog fundera på det c'x Och ja, jag kommer definitivt behöva en cap owo'
4 nov, 2014 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen