@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hade två spanskaprov idag. Visste inte att jag skulle ha något av dem ...
... det gick dåligt D: 4 nov, 2014 17:30 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Hedwig96: Ja kanske det, vem vet var de gömmer sig. Jag bara undrar om jag ork.. de regnar och stormar o är mörkt!!och jag har en moped och en bil, men inget bilkörkort, så jag måste ta mopon. blää Det gör det är med! Fyyy vilket väder D: Jadu, annars köper du imorgon, låter jobbigt vilket som xD ja, de ha varit så länge nu!! ja, nu får jag allt ta o bestämma mej, kanske jag behöver lite choko när jag ska planera mitt Yrkesprov tills imoron ändå, Imorgon behöver jag mer choklad eftersom jag ska sitta i en buss 8 timmar på torsdag. Haha vad skulle man göra utan choklad? Spoiler: Tryck här för att visa! de sku va lockande att bara hoppa in i bilen och köra, jag kan ju köra!! 4 nov, 2014 17:36 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Chaemy: Är det bara jag som tycker att man ska kunna skicka en kram på mugglis? Typ att det står "Skicka en varm kram" som man kan klicka på på varje persons profil? Det hade varit underbart! --------------- 2220 ord hittills, döper mina kapitel till töntiga saker, även om boken ännu är namnlös.
4 nov, 2014 17:39 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Hedwig96: Ja kanske det, vem vet var de gömmer sig. Jag bara undrar om jag ork.. de regnar och stormar o är mörkt!!och jag har en moped och en bil, men inget bilkörkort, så jag måste ta mopon. blää Det gör det är med! Fyyy vilket väder D: Jadu, annars köper du imorgon, låter jobbigt vilket som xD ja, de ha varit så länge nu!! ja, nu får jag allt ta o bestämma mej, kanske jag behöver lite choko när jag ska planera mitt Yrkesprov tills imoron ändå, Imorgon behöver jag mer choklad eftersom jag ska sitta i en buss 8 timmar på torsdag. Haha vad skulle man göra utan choklad? Spoiler: Tryck här för att visa! de sku va lockande att bara hoppa in i bilen och köra, jag kan ju köra!! Åk och köp lite, unna dig sedan choklad och te då du kommer hem c: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 nov, 2014 17:41 |
|
IamAK
Elev |
kommer få se taylor swift live nästa år???? för första gången någonsin???? älskar henne, dör.
4 nov, 2014 17:52 |
|
Alvenia
Elev |
Guuuuuuud jag haaaaaaaaaaaaatar läxor!!!!!!
4 nov, 2014 18:03 |
|
Vildvittra
Elev |
4 nov, 2014 18:06 |
|
Fellrendión
Elev |
4 nov, 2014 18:08 |
|
Alvenia
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Vill rolla med någon på skype. :'3 Antingen privat rollspel eller med en till så att vi blir tre. Låter kul är gärna med! 4 nov, 2014 18:10 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Alvenia: Skrivet av Fellrendión: Vill rolla med någon på skype. :'3 Antingen privat rollspel eller med en till så att vi blir tre. Låter kul är gärna med! Om du vill efter att ha läst det sista så ja. ^^ Fast någon annan får komma på handlingen bara, haha!
4 nov, 2014 18:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen