@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska tydligen sjunga två låtar på julkonserten???
Och en med ensemblen??? Och en massa med musikalen??? Och en massa med lucian??? hjälp 4 nov, 2014 17:19 |
|
Hedwig96
Elev |
Ja kanske det, vem vet var de gömmer sig. Jag bara undrar om jag ork.. de regnar och stormar o är mörkt!!och jag har en moped och en bil, men inget bilkörkort, så jag måste ta mopon. blää 4 nov, 2014 17:20 |
|
Frivolt
Elev |
4 nov, 2014 17:22 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: JAAAAA SNÄLLAJag är uttråkad. Borde jag kanske se den där anacondavideon trots allt? Jag vill ju veta vad alla hatar..
4 nov, 2014 17:22 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: JAAAAA SNÄLLA Jag är uttråkad. Borde jag kanske se den där anacondavideon trots allt? Jag vill ju veta vad alla hatar.. Eh... nu borde jag kanske inte. I och med att det är DU som rekommenderar den. Med tanke på alla gånger jag skrämt ihjäl dig kanske det är lite hämnd?
4 nov, 2014 17:23 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Hahaha duu xDDSkrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: JAAAAA SNÄLLA Jag är uttråkad. Borde jag kanske se den där anacondavideon trots allt? Jag vill ju veta vad alla hatar.. Eh... nu borde jag kanske inte. I och med att det är DU som rekommenderar den. Med tanke på alla gånger jag skrämt ihjäl dig kanske det är lite hämnd? Ja, lätt! Se den nu på en gång. Men du måste veta i förväg att jag inte tycker om musikvideon Skrivet av Borttagen: Här försökte jag vara duktig! Påklädd, väskan packad, och huvudvärken kommer smygande. Ignorerar den och går till bussen iaf. När jag sen står och väntar på tåget så trillar huvudvärken in med full kalabalik, på gränsen till migrän, och det enda jag kan tänka är att jag inte kommer klara av att sitta på en 2 timmars föreläsning med extrem huvudvärk. Så jag gick hem igen. Här skulle jag vara duktig och faktiskt gå på en föreläsning... FML. Åh, men du kunde inte hjälpa att du fick huvudvärk! Hoppas att det har blivit bättre eller blir bättre snart! ♥
4 nov, 2014 17:25 |
|
Kim Potter
Elev |
http://www.ebay.com/itm/Attack-on-Titan-Petra-Rall-Petora-Raru-cosplay-Anime-Wig-Costume-Free-CAP-/181359811824?pt=US_Costume_Accessories&hash=item2a39e31cf0
Borde jag köpa den?? (det är till en cosplay :3) Alltså jag vet inte ens om min kompis verkligen kommer cosplaya med mig.. Men det står att man får en gratis cape (kan inte svenska ordet just nu, ok?) Men vet inte för de visar ingen bild och tänk så är det inte en sån här cape utan någon helt annan?? #HELP
4 nov, 2014 17:26 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Ja kanske det, vem vet var de gömmer sig. Jag bara undrar om jag ork.. de regnar och stormar o är mörkt!!och jag har en moped och en bil, men inget bilkörkort, så jag måste ta mopon. blää Det gör det är med! Fyyy vilket väder D: Jadu, annars köper du imorgon, låter jobbigt vilket som xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 nov, 2014 17:26 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Har varit och praoat på en förskola/dagis idag!
4 nov, 2014 17:30 |
|
Chaemy
Elev |
Är det bara jag som tycker att man ska kunna skicka en kram på mugglis? Typ att det står "Skicka en varm kram" som man kan klicka på på varje persons profil?
4 nov, 2014 17:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen