@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Pixie: jag fyller år idag!! så har 2 pepsi max hemma nu ♥3 Skrivet av Klaestron: Names, GIVE ME NAMES! Det svåraste med mitt skrivande är att hitta passande namn jag har alltid så dålig fantasi så jag tar alltid bandmedlemmars namn eller namn som förekommer i låtar haha... Jag är så kräsen att jag måste titta vad de betyder och sedan se om det passar just min karaktär...
4 nov, 2014 16:35 |
|
Kim Potter
Elev |
4 nov, 2014 16:36 |
|
Hedwig96
Elev |
borde jag åka in till stan och köpa choklad??
4 nov, 2014 16:43 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 nov, 2014 16:44 |
|
Lova223
Elev |
Jag ska rida om 2 timmar, 8 min och 15 sekunder
4 nov, 2014 17:07 |
|
Fellrendión
Elev |
4 nov, 2014 17:09 |
|
Vildvittra
Elev |
Som självförsvar mot dementorer? Självfallet får du det "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 nov, 2014 17:15 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag är uttråkad. Borde jag kanske se den där anacondavideon trots allt? Jag vill ju veta vad alla hatar..
4 nov, 2014 17:16 |
|
Kim Potter
Elev |
4 nov, 2014 17:17 |
|
Borttagen
|
Här försökte jag vara duktig! Påklädd, väskan packad, och huvudvärken kommer smygande. Ignorerar den och går till bussen iaf. När jag sen står och väntar på tåget så trillar huvudvärken in med full kalabalik, på gränsen till migrän, och det enda jag kan tänka är att jag inte kommer klara av att sitta på en 2 timmars föreläsning med extrem huvudvärk.
Så jag gick hem igen. Här skulle jag vara duktig och faktiskt gå på en föreläsning... FML. 4 nov, 2014 17:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen