@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
4 nov, 2014 09:06 |
|
Frivolt
Elev |
Väderprognosen har lovat snö idag, just nu är det plusgrader D: Det kommer säkert regna som förra gången när de också lovade massa snö.... suck D: vill ha snöööö!! D:
4 nov, 2014 09:12 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Frivolt: Väderprognosen har lovat snö idag, just nu är det plusgrader D: Det kommer säkert regna som förra gången när de också lovade massa snö.... suck D: vill ha snöööö!! D: Vill också ha snööööö DD: ;; ![]()
4 nov, 2014 09:13 |
|
EmahS
Elev |
Sjukt busig idag... Bytte te till English Breakfast istället för Earl Grey!
och hemma blir det Yorkshire
4 nov, 2014 09:17 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Frivolt: Väderprognosen har lovat snö idag, just nu är det plusgrader D: Det kommer säkert regna som förra gången när de också lovade massa snö.... suck D: vill ha snöööö!! D: Vill också ha snööööö DD: Jaaa D: Jag hoppas det kommer sen men nu ser det inte ljust ut D: 4 nov, 2014 09:17 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Jag meeed, det måste bli mer än förra vintern :cc Skrivet av Frivolt: Väderprognosen har lovat snö idag, just nu är det plusgrader D: Det kommer säkert regna som förra gången när de också lovade massa snö.... suck D: vill ha snöööö!! D: Vill också ha snööööö DD: 4 nov, 2014 10:12 |
|
Frivolt
Elev |
Tycker det är så otroligt fascinerande att jag för flera år sedan såg Håkan Hellström live (högst ofrivilligt bör tilläggas) på pdol, Och nu har han blivit en riktigt stor artist som slagit stadiumrekord osv x)
Inte för att jag tycker om honom så men tycker det är lite kul att jag faktiskt sett honom live innan han blev så pass stor x) 4 nov, 2014 11:57 |
|
Borttagen
|
Frivolt
Måste bara berätta att 1) vill också ha snö! Hoppas det kommer till dig snart iaf så du kan skicka hit :3 2) Ena kattungen döpte vi till Sushi 4 nov, 2014 12:21 |
|
Borttagen
|
Clara sa att hon beundrade min stil och min lärare sa att jag var sötcool (cool pga. läder och söt pga. klockningen) i min kjol :3
4 nov, 2014 12:23 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Frivolt Måste bara berätta att 1) vill också ha snö! Hoppas det kommer till dig snart iaf så du kan skicka hit :3 2) Ena kattungen döpte vi till Sushi 1. Ja nu börjar det iaf bli vitt ute så kan skicka lite sen när det kommit lite till 2. Oooh! haha 4 nov, 2014 12:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen