@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Wait what?
Jag trodde jag skulle strunta i Nanowrimo men så fick jag en idé att skriva om... Nu får jag ligga i. 4 nov, 2014 02:31 |
|
Borttagen
|
Alltså Derek i Teenwolf.. jag hoppas verkligen att han får ett fint "slut" eller vad man ska säga, hela hans liv har ju varit en enda stor misär. 4 nov, 2014 03:02 |
|
Klaestron
Elev |
Somna alldeles för sent och gå upp alldeles för tidigt. Fab. Det kändes ändå rätt kul att vakna 03.30 titta på klockan och inbilla sig att det är dags att gå upp. Stressad och trött hjärna ab. Men idag är det bara 4h jobb sen får jag sova middag!
4 nov, 2014 05:07 |
|
Borttagen
|
Vill ha kattmys, börjar snart kidnappa kvarterets katter, seriöst. O_O 4 nov, 2014 05:28 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vill ha kattmys, börjar snart kidnappa kvarterets katter, seriöst. O_O Åh kattmys! Dock är jag allergisk men ändå!
4 nov, 2014 05:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Vill ha kattmys, börjar snart kidnappa kvarterets katter, seriöst. O_O Åh kattmys! Dock är jag allergisk men ändå! Oh nooo :C Ingen stämningstillförare direkt att vara allergisk. 4 nov, 2014 06:02 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Vill ha kattmys, börjar snart kidnappa kvarterets katter, seriöst. O_O Åh kattmys! Dock är jag allergisk men ändå! Oh nooo :C Ingen stämningstillförare direkt att vara allergisk. Lyx, jag har inflammationsastma a.k.a allergi utlöslig astma så om jag är i närheten av katter jag inte tål känns det som om jag långsamt kvävs om jag inte har medicinen med mig
4 nov, 2014 06:04 |
|
Chaemy
Elev |
Idag är jag faktiskt ganska glad! Även fast att det är skola
4 nov, 2014 08:10 |
|
Borttagen
|
Har tydligen tillfällig astma igen. KUL.
Nä. 4 nov, 2014 08:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Vill ha kattmys, börjar snart kidnappa kvarterets katter, seriöst. O_O Åh kattmys! Dock är jag allergisk men ändå! Oh nooo :C Ingen stämningstillförare direkt att vara allergisk. Lyx, jag har inflammationsastma a.k.a allergi utlöslig astma så om jag är i närheten av katter jag inte tål känns det som om jag långsamt kvävs om jag inte har medicinen med mig Usch, det lät inte alls roligt Fint namn 4 nov, 2014 09:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen