@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Ska upp klockan fem och har sagt i en timme att jag ska sova. Saker jag gör istället; skriver 400 ord på novellen, gör inlägg på mugglis och gör för ovanlighetens skull ett inlägg på facebook. Nu måste jag nog stänga av datorn innan jag råkar dygna. Ska ju jobba imorgon vid Merlins vänstra slappa......
3 nov, 2014 22:48 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
hsahsajdk jag borde sova men om jag sover blir det morgon och jag vill inte till skolan
speech! 3 nov, 2014 23:21 |
|
Fjalar
Elev |
jeeeez vad mugglis är en bra plats ♥
3 nov, 2014 23:31 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Li: Harry Styles is 100 % bisexual, because he said it himself. Harry Styles is 100 % queer 3 nov, 2014 23:36 |
|
Borttagen
|
Då var tre kattungar ute nu
Är så stolt över Sheldon som klarade av det! Var orolig att hon skulle vara som sin mor, Banana. Anyhow. Vad ska jag döpa katterna till?! 3 nov, 2014 23:46 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Då var tre kattungar ute nu Är så stolt över Sheldon som klarade av det! Var orolig att hon skulle vara som sin mor, Banana. Anyhow. Vad ska jag döpa katterna till?! Åååh!! Ehm!! Frivolt? Eller typ nått nördigt!! Vet inte vad du ser på för serier eller nördar men lixom, ändåå Typ Harry, Ron, Hermione? Molly, Narcissa, Lily? Sirius, Remus, James? 3 nov, 2014 23:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Då var tre kattungar ute nu Är så stolt över Sheldon som klarade av det! Var orolig att hon skulle vara som sin mor, Banana. Anyhow. Vad ska jag döpa katterna till?! Åååh!! Ehm!! Frivolt? Eller typ nått nördigt!! Vet inte vad du ser på för serier eller nördar men lixom, ändåå Typ Harry, Ron, Hermione? Molly, Narcissa, Lily? Sirius, Remus, James? Vi kom överens med Luu om att döpa en till Spike iaf Annars ska jag fundera på Frivolt! Tack ♥ 3 nov, 2014 23:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Då var tre kattungar ute nu Är så stolt över Sheldon som klarade av det! Var orolig att hon skulle vara som sin mor, Banana. Anyhow. Vad ska jag döpa katterna till?! Åååh!! Ehm!! Frivolt? Eller typ nått nördigt!! Vet inte vad du ser på för serier eller nördar men lixom, ändåå Typ Harry, Ron, Hermione? Molly, Narcissa, Lily? Sirius, Remus, James? Vi kom överens med Luu om att döpa en till Spike iaf Annars ska jag fundera på Frivolt! Tack ♥ Okeej Ja, fundera på frivolt! jag tycker det vore en mycket bra ide 3 nov, 2014 23:59 |
|
Borttagen
|
Jag är så utmattad och ändå så rastlös.
4 nov, 2014 00:08 |
|
Frivolt
Elev |
5070 ord!
Godnatt! : ) 4 nov, 2014 00:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen