vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Amaanda: Äter choklad och är allmänt deppig :3 ajdå! Gör chokladen dej mindre deppig? ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 23 jun, 2014 20:44 |
|
Amaanda
Elev |
23 jun, 2014 21:04 |
|
Borttagen
|
Äter godis och försöker hålla mig vaken i några timmar till! Måste vända på dygnet. Börjar jobba 18.30 imorgonkväll och slutar inte förrän morgonen efter kl 6.00..
23 jun, 2014 23:39 |
|
Arngeir
Elev |
24 jun, 2014 00:13 |
|
Ithrenniel
Elev |
Just nu kan jag inte sova. Jag sitter och saknar en person otroligt mycket. Gråter har jag också gjort en del. Och sniffat tröja. Och hypat över att jag kom in på Molkom. Många känslor på en och samma gång!
![]()
24 jun, 2014 01:06 |
|
Elma00
Elev |
24 jun, 2014 04:08 |
|
Borttagen
|
Just nu går jag in på mitt rum och nu har jag lagt mig i sängen
24 jun, 2014 07:22 |
|
Klaestron
Elev |
24 jun, 2014 09:40 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Amaanda: Choklad hjälper mot allt x) Ja, allt kan lösas med hjälp av choklad ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 jun, 2014 10:25 |
|
Borttagen
|
Sitter här och lyssnar/tittar på filmen A lot like love
25 jun, 2014 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen