@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
3 nov, 2014 21:08 |
|
Li
Biträdande rektor |
Harry Styles is 100 % queer
without something there is no nothing 3 nov, 2014 21:12 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
tidzoner suger.
höll på att somna idag i skolan och somnade när jag kom hem xd nu är mitt dygn ännu mer messed up speech! 3 nov, 2014 21:21 |
|
Syrup
Elev |
"Du skriver fult [...] men det är för att du skriver fult. Om du inte skrev fult skulle jag inte säga att du skriver fult" - Måntass Thank you... xD
3 nov, 2014 21:40 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: ASSÅ JAG KAN INTE SLÄPPA FAKTUMET ATT JAG KOMMER SE ED SHEERAN NÄSTA VECKA *dör* Hih det ska jag meeeed 8DD ;; ![]()
3 nov, 2014 21:51 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av TheFifthMarauder: ASSÅ JAG KAN INTE SLÄPPA FAKTUMET ATT JAG KOMMER SE ED SHEERAN NÄSTA VECKA *dör* Hih det ska jag meeeed 8DD Oooh, Awesome!
3 nov, 2014 21:55 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av TheFifthMarauder: ASSÅ JAG KAN INTE SLÄPPA FAKTUMET ATT JAG KOMMER SE ED SHEERAN NÄSTA VECKA *dör* Hih det ska jag meeeed 8DD Oooh, Awesome! ikr ;; ![]()
3 nov, 2014 21:58 |
|
jagvetinteriktigt
Elev |
Ni som klassar er som ungdomar - hjälp gärna min kompis med hennes gymnasiearbete genom att svara på några frågor om våldtäkt och könsroller!
https://t.co/5T3yYqWQo3 https://t.co/W8yFPUBHKf I've always liked that about me, that I know what I am fighting for, and for this I'd go to war 3 nov, 2014 22:28 |
|
Klaestron
Elev |
Skriver på min novell, det är en spegling av mitt eget liv med massor av överdrifter etc. Det jobbiga är att komma på alla namn då jag inte vill lämna ut mina vänner och eller bekanta.
Håller på att presentera en ny karaktär - huvudpersonens första crush. Vill använda mig av namn jag tycker beskriver karaktärerna eller personerna irl. Döpte crushen till Lily(innocence) vilket stämmer väldigt bra med hur jag ser henne dock är hennes smeknamn också på 4bokstäver och börjar på bokstaven L
3 nov, 2014 22:35 |
|
Ostronkakorna anfaller
Elev |
Jag gillar tomtar!
De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung 3 nov, 2014 22:35 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen