@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: min studiehandledare att det inte finns dåliga lärare, bara dålig attityd. han säger att om man inte förstår något och har svårt med ett skolämne kan man inte skylla på läraren utan man måste ändra sin attityd. jag håller inte med. vår fyke lärare är så tråkig och hemsk att jag knappt står ut med lektionerna. innan jag hade hon som lärare hatade jag inte fyke. jag hatar också biologi, men vår lärare i det ämnet gör så att det är rätt så kul. hon är en bra lärare. Åh herregud, om man säger så är man ganska blåst. Såklart att det finns dåliga lärare ^this. Det är väl klart att det finns dåliga lärare! Har haft en del nästan värdelösa lärare som har förstört vissa ämnen för mig. Och så har jag haft underbara lärare som fick mig att tycka om ämnen jag en gång i tiden ogillade! Så ja... ja eller hur! det där var bara två exempel. det finns faktiskt mycket mer dåliga lärare än bra lärare i min skola, enligt mig. det borde inte få finnas dåliga lärare. man borde inte anställa lärare som inte är bra på sitt jobb xp 3 nov, 2014 20:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: min studiehandledare att det inte finns dåliga lärare, bara dålig attityd. han säger att om man inte förstår något och har svårt med ett skolämne kan man inte skylla på läraren utan man måste ändra sin attityd. jag håller inte med. vår fyke lärare är så tråkig och hemsk att jag knappt står ut med lektionerna. innan jag hade hon som lärare hatade jag inte fyke. jag hatar också biologi, men vår lärare i det ämnet gör så att det är rätt så kul. hon är en bra lärare. Åh herregud, om man säger så är man ganska blåst. Såklart att det finns dåliga lärare ^this. Det är väl klart att det finns dåliga lärare! Har haft en del nästan värdelösa lärare som har förstört vissa ämnen för mig. Och så har jag haft underbara lärare som fick mig att tycka om ämnen jag en gång i tiden ogillade! Så ja... ja eller hur! det där var bara två exempel. det finns faktiskt mycket mer dåliga lärare än bra lärare i min skola, enligt mig. det borde inte få finnas dåliga lärare. man borde inte anställa lärare som inte är bra på sitt jobb xp Vår svensklärare o engelsklärare (samma person) är sämst! Typ hela högstadiet hatar henne... 3 nov, 2014 20:59 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
3 nov, 2014 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: ASSÅ JAG KAN INTE SLÄPPA FAKTUMET ATT JAG KOMMER SE ED SHEERAN NÄSTA VECKA *dör* GAAAHAAA, SPRING UPP PÅ SCENEN OCH KRAMA HONOM FRÅN MIG. ELLER SÅ KAN DU TA MED MIG, DET VORE ÄNNU BÄTTRE D: 3 nov, 2014 21:03 |
|
Borttagen
|
EN KATTUNGE UTE! OMR OMR OMR OMR!!!
3 nov, 2014 21:03 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: ASSÅ JAG KAN INTE SLÄPPA FAKTUMET ATT JAG KOMMER SE ED SHEERAN NÄSTA VECKA *dör* GAAAHAAA, SPRING UPP PÅ SCENEN OCH KRAMA HONOM FRÅN MIG. ELLER SÅ KAN DU TA MED MIG, DET VORE ÄNNU BÄTTRE D: ÖNSKAR JAG KUNDE TA MED DIG, KOMMER VARA HELT FANTASTISKT
3 nov, 2014 21:04 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 nov, 2014 21:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: ASSÅ JAG KAN INTE SLÄPPA FAKTUMET ATT JAG KOMMER SE ED SHEERAN NÄSTA VECKA *dör* GAAAHAAA, SPRING UPP PÅ SCENEN OCH KRAMA HONOM FRÅN MIG. ELLER SÅ KAN DU TA MED MIG, DET VORE ÄNNU BÄTTRE D: ÖNSKAR JAG KUNDE TA MED DIG, KOMMER VARA HELT FANTASTISKT VADÅ ÖNSKAR? JAG VILL MEED D: InspiredPsycho WOOHO, äntligen! 3 nov, 2014 21:06 |
|
Pixie
Elev |
3 nov, 2014 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: ... sluta ASSÅ JAG KAN INTE SLÄPPA FAKTUMET ATT JAG KOMMER SE ED SHEERAN NÄSTA VECKA *dör* 3 nov, 2014 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen