@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clara Malfoy
Elev |
3 nov, 2014 20:22 |
|
Borttagen
|
Jag skakar, är sjukt nervös och mitt hjärta slår suppersnabbt nu...
3 nov, 2014 20:25 |
|
LauraTree
Elev |
Usch, min lillebror bröt armen idag och den vred sig så att den såg ut typ som Harrys i Chamber of Secrets, bara att det var ben i. Stackars honom
3 nov, 2014 20:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: På torsdag firar jag ett år på mugglis owo Jag firar tre år på torsdag. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2014 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av yerAwizardThea: På torsdag firar jag ett år på mugglis owo Jag firar tre år på torsdag. xD då är det tre år Jag firar tre år första december (2011 blev jag medlem) 3 nov, 2014 20:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag firar tre år den 7:e januari (blev medlem 2012) Skrivet av Solkatten: Skrivet av yerAwizardThea: På torsdag firar jag ett år på mugglis owo Jag firar tre år på torsdag. xD då är det tre år Jag firar tre år första december (2011 blev jag medlem) 3 nov, 2014 20:40 |
|
Borttagen
|
min studiehandledare att det inte finns dåliga lärare, bara dålig attityd. han säger att om man inte förstår något och har svårt med ett skolämne kan man inte skylla på läraren utan man måste ändra sin attityd.
jag håller inte med. vår fyke lärare är så tråkig och hemsk att jag knappt står ut med lektionerna. innan jag hade hon som lärare hatade jag inte fyke. jag hatar också biologi, men vår lärare i det ämnet gör så att det är rätt så kul. hon är en bra lärare. 3 nov, 2014 20:46 |
|
Chaemy
Elev |
3 nov, 2014 20:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: min studiehandledare att det inte finns dåliga lärare, bara dålig attityd. han säger att om man inte förstår något och har svårt med ett skolämne kan man inte skylla på läraren utan man måste ändra sin attityd. jag håller inte med. vår fyke lärare är så tråkig och hemsk att jag knappt står ut med lektionerna. innan jag hade hon som lärare hatade jag inte fyke. jag hatar också biologi, men vår lärare i det ämnet gör så att det är rätt så kul. hon är en bra lärare. Åh herregud, om man säger så är man ganska blåst. Såklart att det finns dåliga lärare 3 nov, 2014 20:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: min studiehandledare att det inte finns dåliga lärare, bara dålig attityd. han säger att om man inte förstår något och har svårt med ett skolämne kan man inte skylla på läraren utan man måste ändra sin attityd. jag håller inte med. vår fyke lärare är så tråkig och hemsk att jag knappt står ut med lektionerna. innan jag hade hon som lärare hatade jag inte fyke. jag hatar också biologi, men vår lärare i det ämnet gör så att det är rätt så kul. hon är en bra lärare. Åh herregud, om man säger så är man ganska blåst. Såklart att det finns dåliga lärare ^this. Det är väl klart att det finns dåliga lärare! Har haft en del nästan värdelösa lärare som har förstört vissa ämnen för mig. Och så har jag haft underbara lärare som fick mig att tycka om ämnen jag en gång i tiden ogillade! Så ja... 3 nov, 2014 20:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen