Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18466 18467 18468 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Clara Malfoy
Elev

Avatar


Jag är hungrig -_-

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.uplooder.net%2Fimg%2Fimage%2F21%2Fc7095d9edb2080aa9aee27ad55de3f6c%2F08147604234156210954.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F236x%2F15%2F35%2Fef%2F1535efd94e5a11c7bb1d767c2cb8d307.jpg

3 nov, 2014 20:22

Borttagen

Avatar


Jag skakar, är sjukt nervös och mitt hjärta slår suppersnabbt nu...

3 nov, 2014 20:25

LauraTree
Elev

Avatar


Usch, min lillebror bröt armen idag och den vred sig så att den såg ut typ som Harrys i Chamber of Secrets, bara att det var ben i. Stackars honom

3 nov, 2014 20:26

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
På torsdag firar jag ett år på mugglis owo

Jag firar tre år på torsdag. xD Eller är det fyra år? Blev medlem 2011.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 nov, 2014 20:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av yerAwizardThea:
På torsdag firar jag ett år på mugglis owo

Jag firar tre år på torsdag. xD Eller är det fyra år? Blev medlem 2011.


då är det tre år
Jag firar tre år första december (2011 blev jag medlem)

3 nov, 2014 20:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av yerAwizardThea:
På torsdag firar jag ett år på mugglis owo

Jag firar tre år på torsdag. xD Eller är det fyra år? Blev medlem 2011.


då är det tre år
Jag firar tre år första december (2011 blev jag medlem)
Jag firar tre år den 7:e januari (blev medlem 2012)

3 nov, 2014 20:40

Borttagen

Avatar


min studiehandledare att det inte finns dåliga lärare, bara dålig attityd. han säger att om man inte förstår något och har svårt med ett skolämne kan man inte skylla på läraren utan man måste ändra sin attityd.
jag håller inte med. vår fyke lärare är så tråkig och hemsk att jag knappt står ut med lektionerna. innan jag hade hon som lärare hatade jag inte fyke.
jag hatar också biologi, men vår lärare i det ämnet gör så att det är rätt så kul. hon är en bra lärare.

3 nov, 2014 20:46

Chaemy
Elev

Avatar


Alltså woow jag är så trött! Tänker gå och lägga mig extra tidigt ikväll. Godnatt mugglis!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

3 nov, 2014 20:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
min studiehandledare att det inte finns dåliga lärare, bara dålig attityd. han säger att om man inte förstår något och har svårt med ett skolämne kan man inte skylla på läraren utan man måste ändra sin attityd.
jag håller inte med. vår fyke lärare är så tråkig och hemsk att jag knappt står ut med lektionerna. innan jag hade hon som lärare hatade jag inte fyke.
jag hatar också biologi, men vår lärare i det ämnet gör så att det är rätt så kul. hon är en bra lärare.

Åh herregud, om man säger så är man ganska blåst. Såklart att det finns dåliga lärare

3 nov, 2014 20:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
min studiehandledare att det inte finns dåliga lärare, bara dålig attityd. han säger att om man inte förstår något och har svårt med ett skolämne kan man inte skylla på läraren utan man måste ändra sin attityd.
jag håller inte med. vår fyke lärare är så tråkig och hemsk att jag knappt står ut med lektionerna. innan jag hade hon som lärare hatade jag inte fyke.
jag hatar också biologi, men vår lärare i det ämnet gör så att det är rätt så kul. hon är en bra lärare.

Åh herregud, om man säger så är man ganska blåst. Såklart att det finns dåliga lärare


^this.

Det är väl klart att det finns dåliga lärare!
Har haft en del nästan värdelösa lärare som har förstört vissa ämnen för mig.
Och så har jag haft underbara lärare som fick mig att tycka om ämnen jag en gång i tiden ogillade! Så ja...

3 nov, 2014 20:50

1 2 3 ... 18466 18467 18468 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.