@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tror att kattungarna kommer snart D:
3 nov, 2014 19:38 |
|
Borttagen
|
Alltså min hosta är hemskt och jag kan inte andas normalt under vissa stunder och min näsa hatar mig visst också???????
Allt är emot mig idag 3 nov, 2014 19:39 |
|
Borttagen
|
Hej igen mugglis. Inte varit inloggad på typ en vecka. Trolljakten gick åt skogen. Tentan gick inte åt skogen! Styrde en jättebra tentafest. Hade världens mysigaste fredagskväll med två av mina kompisar och på lördagen gick jag på en väldigt rolig halloweenfest med min tredje kompis. Min pojkvän flyttade hem i torsdags, så söndagen innebar bara mys i soffan framför skräckfilmer.
Att trolljakten gick dåligt gör ingenting! Att ha börjat min utbildning är det bästa som hänt mig!!! 3 nov, 2014 19:39 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hej igen mugglis. Inte varit inloggad på typ en vecka. Trolljakten gick åt skogen. Tentan gick inte åt skogen! Styrde en jättebra tentafest. Hade världens mysigaste fredagskväll med två av mina kompisar och på lördagen gick jag på en väldigt rolig halloweenfest med min tredje kompis. Min pojkvän flyttade hem i torsdags, så söndagen innebar bara mys i soffan framför skräckfilmer. Att trolljakten gick dåligt gör ingenting! Att ha börjat min utbildning är det bästa som hänt mig!!! Vad kul! Kraam! ♥
3 nov, 2014 19:43 |
|
Tvilling
Elev |
Skriva, skriva, skriva, skriva, skriva.
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 3 nov, 2014 19:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Svenska är inte roligare att plugga på universitetsnivå. Det var dötrist i grundskolan. Det är dötrist på universitetet också. Men jag behöver 30 hp i svenska. Why are you doing this to me?! D: Förut hade vi en otroligt bra svensklärare, men han slutade och så fick vi den hemska, elaka, tråkiga tant vi har nu -.- Jag har haft 7 olika lärare i svenska i grundskolan och gymnasiet och det var aldrig kul Så länge det inte handlar om språkhistoria. Språks utveckling är intressant, vilket språk det än handlar om. 3 nov, 2014 20:13 |
|
yerAwizardThea
Elev |
3 nov, 2014 20:16 |
|
lumos1
Elev |
3 nov, 2014 20:17 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av lumos1: Haha, samma här, fast jag har varit medlem i tre år då xD Skrivet av yerAwizardThea: På torsdag firar jag ett år på mugglis owo Oooh, grattis i förskott! Grattis i förskott! c: 3 nov, 2014 20:20 |
|
Kim Potter
Elev |
3 nov, 2014 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen