Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18465 18466 18467 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag tror att kattungarna kommer snart D:

3 nov, 2014 19:38

Borttagen

Avatar


Alltså min hosta är hemskt och jag kan inte andas normalt under vissa stunder och min näsa hatar mig visst också???????
Allt är emot mig idag

3 nov, 2014 19:39

Borttagen

Avatar

+1


Hej igen mugglis. Inte varit inloggad på typ en vecka. Trolljakten gick åt skogen. Tentan gick inte åt skogen! Styrde en jättebra tentafest. Hade världens mysigaste fredagskväll med två av mina kompisar och på lördagen gick jag på en väldigt rolig halloweenfest med min tredje kompis. Min pojkvän flyttade hem i torsdags, så söndagen innebar bara mys i soffan framför skräckfilmer.

Att trolljakten gick dåligt gör ingenting! Att ha börjat min utbildning är det bästa som hänt mig!!!

3 nov, 2014 19:39

Chaemy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hej igen mugglis. Inte varit inloggad på typ en vecka. Trolljakten gick åt skogen. Tentan gick inte åt skogen! Styrde en jättebra tentafest. Hade världens mysigaste fredagskväll med två av mina kompisar och på lördagen gick jag på en väldigt rolig halloweenfest med min tredje kompis. Min pojkvän flyttade hem i torsdags, så söndagen innebar bara mys i soffan framför skräckfilmer.

Att trolljakten gick dåligt gör ingenting! Att ha börjat min utbildning är det bästa som hänt mig!!!

Vad kul! Kraam!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn3.cdnme.se%2F4452636%2F8-3%2F2015-04-13-2056_552c11619606ee5f71929eee.jpg

3 nov, 2014 19:43

Tvilling
Elev

Avatar


3 nov, 2014 19:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Svenska är inte roligare att plugga på universitetsnivå.

Det var dötrist i grundskolan. Det är dötrist på universitetet också.

Men jag behöver 30 hp i svenska.

Why are you doing this to me?! D:

Förut hade vi en otroligt bra svensklärare, men han slutade och så fick vi den hemska, elaka, tråkiga tant vi har nu -.-


Jag har haft 7 olika lärare i svenska i grundskolan och gymnasiet och det var aldrig kul En enda av de där lärarna var rolig och det gav ett litet uppsving, men rent generellt tycker jag svenska är fruktansvärt tråkigt att plugga.

Så länge det inte handlar om språkhistoria. Språks utveckling är intressant, vilket språk det än handlar om.

3 nov, 2014 20:13

yerAwizardThea
Elev

Avatar


På torsdag firar jag ett år på mugglis owo

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

3 nov, 2014 20:16

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
På torsdag firar jag ett år på mugglis owo

Oooh, grattis i förskott!

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

3 nov, 2014 20:17

cikki
Elev

Avatar


Skrivet av lumos1:
Skrivet av yerAwizardThea:
På torsdag firar jag ett år på mugglis owo

Oooh, grattis i förskott!
Haha, samma här, fast jag har varit medlem i tre år då xD
Grattis i förskott! c:

3 nov, 2014 20:20

Kim Potter
Elev

Avatar


Börjar 09:00 imorgon men mamma vill ändå att jag lägger mig tidigare :c

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

3 nov, 2014 20:20

1 2 3 ... 18465 18466 18467 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.