@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Klaestron: Höll på att starta ett videosamtal med Frivolt på skype då jag var överdrivet exhalterad över att ha kommit på en början på min nano, sedan kom jag på vad jag höll på göra, blev sjukt blyg och skrev istället Har typ videosamtalat med 2pers sedan jag skaffade skype, blir så generad Dejtar ni nu som jag ville?? *shipping pågår* Btw, jag förstår dig. Jag har skypat med Chaemy och Choppa. Jag var sjukt blyg båda första gångerna och det gick typ inte att prata ordentligt men när man skypat ett tag så flyter det på till sist och då blir det lättare. Choppa har jag bara skypat med en gång så det är fortfarande lite stelt typ. :p Men nu när jag pratat med Chaemy många gånger känns det faktiskt helt naturligt att starta samtalet. Well jag vill först bli rik så jag har råd att färdas de många mil som separerar oss innan jag vet om vi dejtar. Alltså vad avgör egentligen om man dejtar, jag är van att bara "I like you, you like me, let's do this!" Haha en av de 2 som jag videosamtalat med lyckades jag somna framför
3 nov, 2014 17:49 |
|
Fellrendión
Elev |
Klaestron: Vet faktiskt inte. Det som andra tolkar ibland som att dejta ser jag som vänskapliga saker ibland bara... o_o
Haha! XD Hihi! Har varit med om det fast det var den andra personen jag skypade med så det var inte jag som somnade. Vi hade filmkväll tillsammans när klockan var förbi midnatt och mitt i filmen märker jag att personen inte svarar mig längre. Jag försökte skrika för att väcka personen men det gick inte.
3 nov, 2014 17:52 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Klaestron: Vet faktiskt inte. Det som andra tolkar ibland som att dejta ser jag som vänskapliga saker ibland bara... o_o Haha! XD Hihi! Har varit med om det fast det var den andra personen jag skypade med så det var inte jag som somnade. Vi hade filmkväll tillsammans när klockan var förbi midnatt och mitt i filmen märker jag att personen inte svarar mig längre. Jag försökte skrika för att väcka personen men det gick inte. Jag brukar vara ganska tydlig om jag är intresserad(tycker jag själv) men jag har svårt att veta när man dejtar eller bara är polare. ![]() ^Så kände jag när jag vaknade upp och inser att jag måste somnat först i Skype
3 nov, 2014 18:00 |
|
Chaemy
Elev |
Nu skriver jag en ny profil igen. En del är rätt konstig... Det är typ konstiga fakta om mig som ingen på mugglis vet om. Minst tre av dem vet ingen här. Har skrivit fem hittills.
Annars är den ganska lik den jag hade innan.
3 nov, 2014 18:24 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Nu skriver jag en ny profil igen. En del är rätt konstig... Det är typ konstiga fakta om mig som ingen på mugglis vet om. Minst tre av dem vet ingen här. Har skrivit fem hittills. Annars är den ganska lik den jag hade innan. Får stalka dig lite så att jag får se den. :'3
3 nov, 2014 18:47 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Nu skriver jag en ny profil igen. En del är rätt konstig... Det är typ konstiga fakta om mig som ingen på mugglis vet om. Minst tre av dem vet ingen här. Har skrivit fem hittills. Annars är den ganska lik den jag hade innan. Får stalka dig lite så att jag får se den. :'3 Men den är ju inte klar än :c jag är inte den bästa när det gäller att bli klar med saker x)
3 nov, 2014 18:49 |
|
themarauder
Lärare |
Längtar tills jul nu så man får njuta av den här på mugglis, så det blir lite färgglatt igen =)
=) - just like themarauder 3 nov, 2014 19:13 |
|
Borttagen
|
Svenska är inte roligare att plugga på universitetsnivå.
Det var dötrist i grundskolan. Det är dötrist på universitetet också. Men jag behöver 30 hp i svenska. Why are you doing this to me?! D: 3 nov, 2014 19:23 |
|
Nordanhym
Elev |
3 nov, 2014 19:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Svenska är inte roligare att plugga på universitetsnivå. Det var dötrist i grundskolan. Det är dötrist på universitetet också. Men jag behöver 30 hp i svenska. Why are you doing this to me?! D: Förut hade vi en otroligt bra svensklärare, men han slutade och så fick vi den hemska, elaka, tråkiga tant vi har nu -.- 3 nov, 2014 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen