@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Hapo: I DON'T WANNA GO TO SCHOOL I JUST WANNA BREAK THE RULES ...fast det är egentligen inte sant, jag gillar skolan. Men ändå BADASS JAG ÄR Sjukt bad ass. I'll never stop going to school!
3 nov, 2014 16:23 |
|
yerAwizardThea
Elev |
3 nov, 2014 16:27 |
|
Lilamupp
Elev |
That moment när du visar din mamma "Fest hos mange" och hon tror att det är japanska xD
3 nov, 2014 17:07 |
|
Borttagen
|
Min kompis mamma började att följa mig på twitter
På twitter så fangirlar jag och skriver att jag mår dåligt och svär Varför 3 nov, 2014 17:10 |
|
Obliviate_
Elev |
klöpt en iphone 6... I MUST UNPACK..nångång.. detta halvår
3 nov, 2014 17:17 |
|
Clara Malfoy
Elev |
3 nov, 2014 17:25 |
|
Chaemy
Elev |
3 nov, 2014 17:25 |
|
Klaestron
Elev |
Höll på att starta ett videosamtal med Frivolt på skype då jag var överdrivet exhalterad över att ha kommit på en början på min nano, sedan kom jag på vad jag höll på göra, blev sjukt blyg och skrev istället
Har typ videosamtalat med 2pers sedan jag skaffade skype, blir så generad
3 nov, 2014 17:28 |
|
Borttagen
|
Imorgon ska jag ha på mig min kjol igen, ih ♥
... nä, vadå överentusiastisk? Det är bara det att jag älskar den??? Den är så fin??? 3 nov, 2014 17:39 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Klaestron: Höll på att starta ett videosamtal med Frivolt på skype då jag var överdrivet exhalterad över att ha kommit på en början på min nano, sedan kom jag på vad jag höll på göra, blev sjukt blyg och skrev istället Har typ videosamtalat med 2pers sedan jag skaffade skype, blir så generad Dejtar ni nu som jag ville?? *shipping pågår* Btw, jag förstår dig. Jag har skypat med Chaemy och Choppa. Jag var sjukt blyg båda första gångerna och det gick typ inte att prata ordentligt men när man skypat ett tag så flyter det på till sist och då blir det lättare. Choppa har jag bara skypat med en gång så det är fortfarande lite stelt typ. :p Men nu när jag pratat med Chaemy många gånger känns det faktiskt helt naturligt att starta samtalet.
3 nov, 2014 17:44 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen