@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Ja, jag loggar också ut då xD och skriver ffSkrivet av Borttagen: Har dock en läxa till imorgon som jag måste göra, visste inte att vi hade den. Borde kanske stänga av mugglis. Vila då, bejb c: ^^ 3 nov, 2014 15:20 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Orkar inte logga ut, dock. Skrivet av Beben: Ja, jag loggar också ut då xD och skriver ff Skrivet av Borttagen: Har dock en läxa till imorgon som jag måste göra, visste inte att vi hade den. Borde kanske stänga av mugglis. Vila då, bejb c: ^^ 3 nov, 2014 15:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: tryck bara på logga ut Skrivet av Borttagen: Orkar inte logga ut, dock. Skrivet av Beben: Ja, jag loggar också ut då xD och skriver ff Skrivet av Borttagen: Har dock en läxa till imorgon som jag måste göra, visste inte att vi hade den. Borde kanske stänga av mugglis. Vila då, bejb c: ^^ 3 nov, 2014 15:24 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Its heartbreaking </3Skrivet av Beben: tryck bara på logga ut Skrivet av Borttagen: Orkar inte logga ut, dock. Skrivet av Beben: Ja, jag loggar också ut då xD och skriver ff Skrivet av Borttagen: Har dock en läxa till imorgon som jag måste göra, visste inte att vi hade den. Borde kanske stänga av mugglis. Vila då, bejb c: ^^ 3 nov, 2014 15:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: Jag vet D; Men om du inte gör det, får du ingen mer ff. Skrivet av Borttagen: Its heartbreaking </3 Skrivet av Beben: tryck bara på logga ut Skrivet av Borttagen: Orkar inte logga ut, dock. Skrivet av Beben: Ja, jag loggar också ut då xD och skriver ff Skrivet av Borttagen: Har dock en läxa till imorgon som jag måste göra, visste inte att vi hade den. Borde kanske stänga av mugglis. Vila då, bejb c: ^^ 3 nov, 2014 15:27 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Wääääää </3 Det borde finnas tummen ner-knappar (skämt åsido).Skrivet av Beben: Jag vet D; Men om du inte gör det, får du ingen mer ff. Skrivet av Borttagen: Its heartbreaking </3 Skrivet av Beben: tryck bara på logga ut Skrivet av Borttagen: Orkar inte logga ut, dock. Skrivet av Beben: Ja, jag loggar också ut då xD och skriver ff Skrivet av Borttagen: Har dock en läxa till imorgon som jag måste göra, visste inte att vi hade den. Borde kanske stänga av mugglis. Vila då, bejb c: ^^ 3 nov, 2014 15:29 |
|
aascendio
Elev |
3 nov, 2014 15:52 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av appelquist: Skrivet av TheFifthMarauder: nu känns det så grått och trist :| Det borde vara halloweentema på mugglis jämt! Mycket mysigare ja det skulle vara så mysigt! ^-^
3 nov, 2014 16:13 |
|
Klaestron
Elev |
MTEL Man lär sig sy, formgiva, matematik på ett nytt sätt. Det är så mycket mer än vad mina elever verkar tro.. Hey fick 5h jobb idag!
Frivolt Jag saknar också hösttemat! Den enda nackdelen med det temat är att jag hade svårt att se när jag fått ugglepost. Men älskade löven, de gav lite liv åt sidan! Man kanske kunde ha delar av temat kvar även efter Halloween?
3 nov, 2014 16:19 |
|
Hapo
Elev |
I DON'T WANNA GO TO SCHOOL I JUST WANNA BREAK THE RULES
...fast det är egentligen inte sant, jag gillar skolan. Men ändå BADASS JAG ÄR 3 nov, 2014 16:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen