@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vilken seg dag...
Och så hade jag äckliga drömmar ;__; Sova bort resten av dagen? Ja tack... 3 nov, 2014 12:38 |
|
Alvenia
Elev |
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatar matte
3 nov, 2014 13:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kattuggla Det jobbigaste är att de flesta mediciner får man inte ens dela... Det värsta var njurstensmedicinen jag hade tror jag. Runda iofs, men stora som satan. Verkligen.. Usch..! Jag hoppas inte att det är alltför många mediciner du måste ta.. 3 nov, 2014 14:09 |
|
LauraTree
Elev |
Det är svårt att tänka att jag för bara ett dygn sedan var i Småland, långt bort ifrån vad som kallas skola
3 nov, 2014 14:21 |
|
Borttagen
|
Fick precis en underbar idé.
Varför inte börja läsa Harry Potter igen? Det var ju ett tag sedan känns det som. 3 nov, 2014 14:23 |
|
Beben
Elev |
Jag gick till skolan. Jag fick vara hemma, jag mådde jätteilla imorse. Jag gick iallafall. Applåder, tack!
3 nov, 2014 15:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Beben: OMG du är awesome ♥ ♥Jag gick till skolan. Jag fick vara hemma, jag mådde jätteilla imorse. Jag gick iallafall. Applåder, tack! 3 nov, 2014 15:12 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet! Jag mådde ju illa igår också, har ont i huvudet nu. Jag har fantastisk.Skrivet av Beben: OMG du är awesome ♥ ♥ Jag gick till skolan. Jag fick vara hemma, jag mådde jätteilla imorse. Jag gick iallafall. Applåder, tack! 3 nov, 2014 15:14 |
|
Borttagen
|
3 nov, 2014 15:17 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har dock en läxa till imorgon som jag måste göra, visste inte att vi hade den. Borde kanske stänga av mugglis. Vila då, bejb c: ^^ 3 nov, 2014 15:19 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen