@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Sooo tired, jag gillar att jobba. Men en av de största nackdelarna är att behöva gå upp så tidigt... Haha, ditt inlägg fick mig att inse hur mycket klockan var, ryckte typ till av förvåning. xD Haha inte sovit? Näe, dåligt med sömn ;3 kollar serie Avundas dig lite. Försöker göra mig redo för en dag av eventuellt jobb. Måste vara redo och tillgänglig via telefon mellan 07.00-09.30 om de behöver en vikarie någonstans. Om de inte behöver vikarie idag sååååå får jag ledigt.. Hihi, avundas dig lite också.. xD.. för jag har inget jobb alls. Mitt arbete är att få min dagliga ( läs nattliga) dos av serier. Vad undervisar du i? .. har redan snappat upp att du är lärare 3 nov, 2014 06:47 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Sooo tired, jag gillar att jobba. Men en av de största nackdelarna är att behöva gå upp så tidigt... Haha, ditt inlägg fick mig att inse hur mycket klockan var, ryckte typ till av förvåning. xD Haha inte sovit? Näe, dåligt med sömn ;3 kollar serie Avundas dig lite. Försöker göra mig redo för en dag av eventuellt jobb. Måste vara redo och tillgänglig via telefon mellan 07.00-09.30 om de behöver en vikarie någonstans. Om de inte behöver vikarie idag sååååå får jag ledigt.. Hihi, avundas dig lite också.. xD.. för jag har inget jobb alls. Mitt arbete är att få min dagliga ( läs nattliga) dos av serier. Vad undervisar du i? .. har redan snappat upp att du är lärare Religion och textilslöjd, det senare är det jag vikarierat mest inom. Det är även mitt huvudämne så det är rätt skönt
3 nov, 2014 06:54 |
|
Fellrendión
Elev |
3 nov, 2014 07:21 |
|
Borttagen
|
Gick upp en timme än vad jag behövde idag
... varför älskar jag att skriva så mycket 3 nov, 2014 07:39 |
|
potterflicka
Elev |
Lonleyyyy, I am so lonelyyyyy, I have nobody...
* sitter ensam i skolan i väntan på att någon mysig person ska dyka upp * 3 nov, 2014 07:50 |
|
Borttagen
|
Klockan ett inatt så låg jag och grät pga. (The Maze Runner-spoiler)
Spoiler: Tryck här för att visa! Party osv. 3 nov, 2014 08:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Sooo tired, jag gillar att jobba. Men en av de största nackdelarna är att behöva gå upp så tidigt... Haha, ditt inlägg fick mig att inse hur mycket klockan var, ryckte typ till av förvåning. xD Haha inte sovit? Näe, dåligt med sömn ;3 kollar serie Avundas dig lite. Försöker göra mig redo för en dag av eventuellt jobb. Måste vara redo och tillgänglig via telefon mellan 07.00-09.30 om de behöver en vikarie någonstans. Om de inte behöver vikarie idag sååååå får jag ledigt.. Hihi, avundas dig lite också.. xD.. för jag har inget jobb alls. Mitt arbete är att få min dagliga ( läs nattliga) dos av serier. Vad undervisar du i? .. har redan snappat upp att du är lärare Religion och textilslöjd, det senare är det jag vikarierat mest inom. Det är även mitt huvudämne så det är rätt skönt Åh slöjd, vad mysigt xD jag ångrar mig nu att jag bara gjorde en uppsättning på ungefär 50 olika kuddar under högstadiesyslöjden. Man kunde ju faktiskt ha lärt sig saker.. typ sy tex. -,- 3 nov, 2014 08:21 |
|
Frivolt
Elev |
Loggar in på mugglis och allt känns så....grått och trist D: Saknar halloween-temat D:
3 nov, 2014 11:37 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Loggar in på mugglis och allt känns så....grått och trist D: Saknar halloween-temat D: Tyckte så jag med D: Sedan inga troll att jaga, fast det är skönt x) "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 nov, 2014 12:16 |
|
Solkatten
Elev |
29300 inlägg. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2014 12:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen