@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ingetledigt
Elev |
Ibland älskar jag att ha små fötter. Det finns ett klädesmärke kallat "Fix". Vilket är ett av de få märken som har strumpor som faktiskt håller!
3 nov, 2014 00:33 |
|
Borttagen
|
Är inte säker, men tror att jag fick 543 troll, ahaha
3 nov, 2014 00:40 |
|
Solkatten
Elev |
Kan inte sova. D:
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 nov, 2014 00:41 |
|
Frivolt
Elev |
Varför är det bara 10 inloggade? D: Så trist, så tomt D: Jag vill inte sova än. vill skriva NaNo! har ju värsta idén nu ;O
3 nov, 2014 01:01 |
|
EmahS
Elev |
Vaknat av min hosta... Och har inget hemma somn dämpar hosta.
Hoppas jag kan somna om snart. Behöver verkligen sova!
3 nov, 2014 02:35 |
|
Klaestron
Elev |
Sooo tired, jag gillar att jobba. Men en av de största nackdelarna är att behöva gå upp så tidigt...
3 nov, 2014 05:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Sooo tired, jag gillar att jobba. Men en av de största nackdelarna är att behöva gå upp så tidigt... Haha, ditt inlägg fick mig att inse hur mycket klockan var, ryckte typ till av förvåning. xD 3 nov, 2014 05:38 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Sooo tired, jag gillar att jobba. Men en av de största nackdelarna är att behöva gå upp så tidigt... Haha, ditt inlägg fick mig att inse hur mycket klockan var, ryckte typ till av förvåning. xD Haha inte sovit?
3 nov, 2014 05:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Sooo tired, jag gillar att jobba. Men en av de största nackdelarna är att behöva gå upp så tidigt... Haha, ditt inlägg fick mig att inse hur mycket klockan var, ryckte typ till av förvåning. xD Haha inte sovit? Näe, dåligt med sömn ;3 kollar serie 3 nov, 2014 06:36 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Sooo tired, jag gillar att jobba. Men en av de största nackdelarna är att behöva gå upp så tidigt... Haha, ditt inlägg fick mig att inse hur mycket klockan var, ryckte typ till av förvåning. xD Haha inte sovit? Näe, dåligt med sömn ;3 kollar serie Avundas dig lite. Försöker göra mig redo för en dag av eventuellt jobb. Måste vara redo och tillgänglig via telefon mellan 07.00-09.30 om de behöver en vikarie någonstans. Om de inte behöver vikarie idag sååååå får jag ledigt..
3 nov, 2014 06:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen