@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
ASGRYMT!! Alltså, 2012 klubbade jag +300 troll och kom på 30:e plats. Ville göra bättre ifrån mig i år. TOPP 5!!! HADE INTE RÄKNAT MED DEEEET. omg. När jag väl var på 11:e-platsen kände jag att det här skall jag tusanimej jobba vidare på hahaha ps. den "gamla hederliga" färgen är så himla ljuuuus nu. Jobbigt för ögonen nästan ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 nov, 2014 00:01 |
|
ingetledigt
Elev |
Neej, vad hände med den vackra designen?! D: Vad grått allting här är egentligen, någon borde plantera lite blommor eller något så att det ser vackert och välkomnande ut!
3 nov, 2014 00:03 |
|
appelquist
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: nu känns det så grått och trist :| Det borde vara halloweentema på mugglis jämt! Mycket mysigare 3 nov, 2014 00:03 |
|
Kintsugi
Prefekt |
...tror jag kom 14 troll från 1500st troll. Det svider i mitt ocd-öga. hahaha
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 nov, 2014 00:03 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: ASGRYMT!! Alltså, 2012 klubbade jag +300 troll och kom på 30:e plats. Ville göra bättre ifrån mig i år. TOPP 5!!! HADE INTE RÄKNAT MED DEEEET. omg. När jag väl var på 11:e-platsen kände jag att det här skall jag tusanimej jobba vidare på hahaha ps. den "gamla hederliga" färgen är så himla ljuuuus nu. Jobbigt för ögonen nästan TAACK ♥ Det känns asnice 3 nov, 2014 00:09 |
|
Beben
Elev |
3 nov, 2014 00:10 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: ASGRYMT!! Alltså, 2012 klubbade jag +300 troll och kom på 30:e plats. Ville göra bättre ifrån mig i år. TOPP 5!!! HADE INTE RÄKNAT MED DEEEET. omg. När jag väl var på 11:e-platsen kände jag att det här skall jag tusanimej jobba vidare på hahaha ps. den "gamla hederliga" färgen är så himla ljuuuus nu. Jobbigt för ögonen nästan TAACK ♥ Det känns asnice Hahaha neeej stackare! Jag hade hoppats på att vi skulle knuffa ut några hufflare, men jäklar vad de inte gav sig. Tror det var en slytherinare på 12 och eller 13:e plats också nämligen. gaaah frustrerande. Du kan få tusen kramar och en pepparkaka av mig. (Men då får du allt pallra dig till Göteborg höhöh) ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 nov, 2014 00:11 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: ASGRYMT!! Alltså, 2012 klubbade jag +300 troll och kom på 30:e plats. Ville göra bättre ifrån mig i år. TOPP 5!!! HADE INTE RÄKNAT MED DEEEET. omg. När jag väl var på 11:e-platsen kände jag att det här skall jag tusanimej jobba vidare på hahaha ps. den "gamla hederliga" färgen är så himla ljuuuus nu. Jobbigt för ögonen nästan TAACK ♥ Det känns asnice Hahaha neeej stackare! Jag hade hoppats på att vi skulle knuffa ut några hufflare, men jäklar vad de inte gav sig. Tror det var en slytherinare på 12 och eller 13:e plats också nämligen. gaaah frustrerande. Du kan få tusen kramar och en pepparkaka av mig. (Men då får du allt pallra dig till Göteborg höhöh) I knooooow xD SÅÅÅ nära!! Aja, jag får komma igen i kaninjakten! Då jäklar SKA jag komma på top 10 Jaaa attans jäkla envisa hufflare x) goosh!! xD Wohoooo 3 nov, 2014 00:13 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: ASGRYMT!! Alltså, 2012 klubbade jag +300 troll och kom på 30:e plats. Ville göra bättre ifrån mig i år. TOPP 5!!! HADE INTE RÄKNAT MED DEEEET. omg. När jag väl var på 11:e-platsen kände jag att det här skall jag tusanimej jobba vidare på hahaha ps. den "gamla hederliga" färgen är så himla ljuuuus nu. Jobbigt för ögonen nästan TAACK ♥ Det känns asnice Hahaha neeej stackare! Jag hade hoppats på att vi skulle knuffa ut några hufflare, men jäklar vad de inte gav sig. Tror det var en slytherinare på 12 och eller 13:e plats också nämligen. gaaah frustrerande. Du kan få tusen kramar och en pepparkaka av mig. (Men då får du allt pallra dig till Göteborg höhöh) I knooooow xD SÅÅÅ nära!! Aja, jag får komma igen i kaninjakten! Då jäklar SKA jag komma på top 10 Jaaa attans jäkla envisa hufflare x) goosh!! xD Wohoooo Hhaaha kämpa! Jag tror inte att jag haft möjlighet att medverka så värst i kaninjakterna några år. Det har legat mitt i tenta-tider, segling, jobb på havet i allmänhet osv. Och till våren lär det bli samma grej igen, vill tenta av en tenta och missat pga jobb på havet. ^^'' GRYMT! Jag har lust att gå på konserten bara för att jag känner många som skall gå. Men jag kan ju knappt nämsta titlarna på deras låtar, än mindre komma ihåg vilka låtar som killarna faktiskt gjort. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 nov, 2014 00:16 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: ASGRYMT!! Alltså, 2012 klubbade jag +300 troll och kom på 30:e plats. Ville göra bättre ifrån mig i år. TOPP 5!!! HADE INTE RÄKNAT MED DEEEET. omg. När jag väl var på 11:e-platsen kände jag att det här skall jag tusanimej jobba vidare på hahaha ps. den "gamla hederliga" färgen är så himla ljuuuus nu. Jobbigt för ögonen nästan TAACK ♥ Det känns asnice Hahaha neeej stackare! Jag hade hoppats på att vi skulle knuffa ut några hufflare, men jäklar vad de inte gav sig. Tror det var en slytherinare på 12 och eller 13:e plats också nämligen. gaaah frustrerande. Du kan få tusen kramar och en pepparkaka av mig. (Men då får du allt pallra dig till Göteborg höhöh) I knooooow xD SÅÅÅ nära!! Aja, jag får komma igen i kaninjakten! Då jäklar SKA jag komma på top 10 Jaaa attans jäkla envisa hufflare x) goosh!! xD Wohoooo Hhaaha kämpa! Jag tror inte att jag haft möjlighet att medverka så värst i kaninjakterna några år. Det har legat mitt i tenta-tider, segling, jobb på havet i allmänhet osv. Och till våren lär det bli samma grej igen, vill tenta av en tenta och missat pga jobb på havet. ^^'' GRYMT! Jag har lust att gå på konserten bara för att jag känner många som skall gå. Men jag kan ju knappt nämsta titlarna på deras låtar, än mindre komma ihåg vilka låtar som killarna faktiskt gjort. Åååh! ;O I seee!! men om du får tråkit och tentorna bara är blä och du behöver en paus så kan du ju logga in o köra gärnet Och jag vägrar uppdatera, vill inte ha gamla temat ;O vill inte... vill inte ;O I KNOOW Äääsh!! gå ändåååååå 3 nov, 2014 00:19 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen