Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 18458 18459 18460 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Frivolt:
1000 troll!!!!!


ASGRYMT!!

Alltså, 2012 klubbade jag +300 troll och kom på 30:e plats. Ville göra bättre ifrån mig i år.

TOPP 5!!! HADE INTE RÄKNAT MED DEEEET. omg. När jag väl var på 11:e-platsen kände jag att det här skall jag tusanimej jobba vidare på hahaha

ps. den "gamla hederliga" färgen är så himla ljuuuus nu. Jobbigt för ögonen nästan

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

3 nov, 2014 00:01

ingetledigt
Elev

Avatar


Neej, vad hände med den vackra designen?! D: Vad grått allting här är egentligen, någon borde plantera lite blommor eller något så att det ser vackert och välkomnande ut!

3 nov, 2014 00:03

appelquist
Elev

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
nu känns det så grått och trist :|

Det borde vara halloweentema på mugglis jämt! Mycket mysigare

3 nov, 2014 00:03

Kintsugi
Prefekt

Avatar


...tror jag kom 14 troll från 1500st troll. Det svider i mitt ocd-öga. hahaha

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

3 nov, 2014 00:03

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
1000 troll!!!!!


ASGRYMT!!

Alltså, 2012 klubbade jag +300 troll och kom på 30:e plats. Ville göra bättre ifrån mig i år.

TOPP 5!!! HADE INTE RÄKNAT MED DEEEET. omg. När jag väl var på 11:e-platsen kände jag att det här skall jag tusanimej jobba vidare på hahaha

ps. den "gamla hederliga" färgen är så himla ljuuuus nu. Jobbigt för ögonen nästan


TAACK ♥ Det känns asnice Och SÅ skönt att jag hann fånga över 1000 troll innan allt tog slut ♥ Känns underbart Jag nådde mitt mål! men kom dessvärre på en 11:e plats...tycker jag borde få ett tröstpris :O

3 nov, 2014 00:09

Beben
Elev

Avatar


Gamla temat. Noooooooo </3 Det förra är ju så galet mysigt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpa1.narvii.com%2F6916%2F93abd7c45eef28b024ccfa571770d2d99666653fr1-600-338_hq.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FPastCalmIbizanhound-size_restricted.gif

3 nov, 2014 00:10

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
1000 troll!!!!!


ASGRYMT!!

Alltså, 2012 klubbade jag +300 troll och kom på 30:e plats. Ville göra bättre ifrån mig i år.

TOPP 5!!! HADE INTE RÄKNAT MED DEEEET. omg. När jag väl var på 11:e-platsen kände jag att det här skall jag tusanimej jobba vidare på hahaha

ps. den "gamla hederliga" färgen är så himla ljuuuus nu. Jobbigt för ögonen nästan


TAACK ♥ Det känns asnice Och SÅ skönt att jag hann fånga över 1000 troll innan allt tog slut ♥ Känns underbart Jag nådde mitt mål! men kom dessvärre på en 11:e plats...tycker jag borde få ett tröstpris :O


Hahaha neeej stackare! Jag hade hoppats på att vi skulle knuffa ut några hufflare, men jäklar vad de inte gav sig. Tror det var en slytherinare på 12 och eller 13:e plats också nämligen. gaaah frustrerande.

Du kan få tusen kramar och en pepparkaka av mig. (Men då får du allt pallra dig till Göteborg höhöh)

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

3 nov, 2014 00:11

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
1000 troll!!!!!


ASGRYMT!!

Alltså, 2012 klubbade jag +300 troll och kom på 30:e plats. Ville göra bättre ifrån mig i år.

TOPP 5!!! HADE INTE RÄKNAT MED DEEEET. omg. När jag väl var på 11:e-platsen kände jag att det här skall jag tusanimej jobba vidare på hahaha

ps. den "gamla hederliga" färgen är så himla ljuuuus nu. Jobbigt för ögonen nästan


TAACK ♥ Det känns asnice Och SÅ skönt att jag hann fånga över 1000 troll innan allt tog slut ♥ Känns underbart Jag nådde mitt mål! men kom dessvärre på en 11:e plats...tycker jag borde få ett tröstpris :O


Hahaha neeej stackare! Jag hade hoppats på att vi skulle knuffa ut några hufflare, men jäklar vad de inte gav sig. Tror det var en slytherinare på 12 och eller 13:e plats också nämligen. gaaah frustrerande.

Du kan få tusen kramar och en pepparkaka av mig. (Men då får du allt pallra dig till Göteborg höhöh)


I knooooow xD SÅÅÅ nära!! Aja, jag får komma igen i kaninjakten! Då jäklar SKA jag komma på top 10
Jaaa attans jäkla envisa hufflare x) goosh!! xD

Wohoooo Jag kommer till göteborg i sommar (ska se one direction) så bjussaru på en pepparkaka då blir ja gla

3 nov, 2014 00:13

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
1000 troll!!!!!


ASGRYMT!!

Alltså, 2012 klubbade jag +300 troll och kom på 30:e plats. Ville göra bättre ifrån mig i år.

TOPP 5!!! HADE INTE RÄKNAT MED DEEEET. omg. När jag väl var på 11:e-platsen kände jag att det här skall jag tusanimej jobba vidare på hahaha

ps. den "gamla hederliga" färgen är så himla ljuuuus nu. Jobbigt för ögonen nästan


TAACK ♥ Det känns asnice Och SÅ skönt att jag hann fånga över 1000 troll innan allt tog slut ♥ Känns underbart Jag nådde mitt mål! men kom dessvärre på en 11:e plats...tycker jag borde få ett tröstpris :O


Hahaha neeej stackare! Jag hade hoppats på att vi skulle knuffa ut några hufflare, men jäklar vad de inte gav sig. Tror det var en slytherinare på 12 och eller 13:e plats också nämligen. gaaah frustrerande.

Du kan få tusen kramar och en pepparkaka av mig. (Men då får du allt pallra dig till Göteborg höhöh)


I knooooow xD SÅÅÅ nära!! Aja, jag får komma igen i kaninjakten! Då jäklar SKA jag komma på top 10
Jaaa attans jäkla envisa hufflare x) goosh!! xD

Wohoooo Jag kommer till göteborg i sommar (ska se one direction) så bjussaru på en pepparkaka då blir ja gla


Hhaaha kämpa! Jag tror inte att jag haft möjlighet att medverka så värst i kaninjakterna några år. Det har legat mitt i tenta-tider, segling, jobb på havet i allmänhet osv. Och till våren lär det bli samma grej igen, vill tenta av en tenta och missat pga jobb på havet. ^^''

GRYMT! Jag har lust att gå på konserten bara för att jag känner många som skall gå. Men jag kan ju knappt nämsta titlarna på deras låtar, än mindre komma ihåg vilka låtar som killarna faktiskt gjort. Såatteeh.. låter "min biljett" gå till ett riktigt fan istället, lär finnas lagom många för att fylla upp arenan i vilket fall som helst

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

3 nov, 2014 00:16

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Frivolt:
1000 troll!!!!!


ASGRYMT!!

Alltså, 2012 klubbade jag +300 troll och kom på 30:e plats. Ville göra bättre ifrån mig i år.

TOPP 5!!! HADE INTE RÄKNAT MED DEEEET. omg. När jag väl var på 11:e-platsen kände jag att det här skall jag tusanimej jobba vidare på hahaha

ps. den "gamla hederliga" färgen är så himla ljuuuus nu. Jobbigt för ögonen nästan


TAACK ♥ Det känns asnice Och SÅ skönt att jag hann fånga över 1000 troll innan allt tog slut ♥ Känns underbart Jag nådde mitt mål! men kom dessvärre på en 11:e plats...tycker jag borde få ett tröstpris :O


Hahaha neeej stackare! Jag hade hoppats på att vi skulle knuffa ut några hufflare, men jäklar vad de inte gav sig. Tror det var en slytherinare på 12 och eller 13:e plats också nämligen. gaaah frustrerande.

Du kan få tusen kramar och en pepparkaka av mig. (Men då får du allt pallra dig till Göteborg höhöh)


I knooooow xD SÅÅÅ nära!! Aja, jag får komma igen i kaninjakten! Då jäklar SKA jag komma på top 10
Jaaa attans jäkla envisa hufflare x) goosh!! xD

Wohoooo Jag kommer till göteborg i sommar (ska se one direction) så bjussaru på en pepparkaka då blir ja gla


Hhaaha kämpa! Jag tror inte att jag haft möjlighet att medverka så värst i kaninjakterna några år. Det har legat mitt i tenta-tider, segling, jobb på havet i allmänhet osv. Och till våren lär det bli samma grej igen, vill tenta av en tenta och missat pga jobb på havet. ^^''

GRYMT! Jag har lust att gå på konserten bara för att jag känner många som skall gå. Men jag kan ju knappt nämsta titlarna på deras låtar, än mindre komma ihåg vilka låtar som killarna faktiskt gjort. Såatteeh.. låter "min biljett" gå till ett riktigt fan istället, lär finnas lagom många för att fylla upp arenan i vilket fall som helst


Åååh! ;O I seee!! men om du får tråkit och tentorna bara är blä och du behöver en paus så kan du ju logga in o köra gärnet man kan behöva en paus ibland, o leta kaniner

Och jag vägrar uppdatera, vill inte ha gamla temat ;O vill inte... vill inte ;O


I KNOOW Hahhaha xD Hahaha.....det sista kan inte ens jag xD Jag kan inte ens låttexterna..Elller jag kan texterna men jag kan inte säga vad de heter xD har jag förstört för nån nu? D:
Äääsh!! gå ändåååååå

3 nov, 2014 00:19

1 2 3 ... 18458 18459 18460 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.