@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: That awkward moment när man är så skadad av trolljakten att man börjar leta troll på facebook.... Det händer mig varje gång efter kaninjakten xD Det undrar jag också! D: Fast själv svarar jag alltid "gott" när jag får Voldemort, haha. 2 nov, 2014 23:27 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: That awkward moment när man är så skadad av trolljakten att man börjar leta troll på facebook.... Hahahha hahahahah! Jaaa, men exakt! Jag har varit likadan i två dygn. trorolol. Hahha ååååh! Skönt att jag inte är ensam x) ♥ 2 nov, 2014 23:28 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: That awkward moment när man är så skadad av trolljakten att man börjar leta troll på facebook.... Hahahha hahahahah! Jaaa, men exakt! Jag har varit likadan i två dygn. trorolol. Hahha ååååh! Skönt att jag inte är ensam x) ♥ Garanterat! ps. på Facebook kan man hitta hur många troll som helst för övrigt. ds. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 nov, 2014 23:29 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: That awkward moment när man är så skadad av trolljakten att man börjar leta troll på facebook.... Hahahha hahahahah! Jaaa, men exakt! Jag har varit likadan i två dygn. trorolol. Hahha ååååh! Skönt att jag inte är ensam x) ♥ Garanterat! ps. på Facebook kan man hitta hur många troll som helst för övrigt. ds. Japp! (Joo, det kan man! kanske inte sådana troll som man letar här men andra troll, jo det finns det många av tyvärr) 2 nov, 2014 23:31 |
|
Borttagen
|
Jag vill rida! Men har ingen häst och inga pengar
2 nov, 2014 23:34 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Borttagen: Samma här, plus att ridskola verkar så tråkigt, det är mycket roligare att ha en egen, typ. Eller en häst som inte är van. Jag vill rida! Men har ingen häst och inga pengar 2 nov, 2014 23:37 |
|
themarauder
Lärare |
2 nov, 2014 23:37 |
|
Frivolt
Elev |
1000 troll!!!!!
2 nov, 2014 23:53 |
|
Anna-chan
Elev |
GRATTIS!!! ^^ Jag har btw fler troll än dig, för på matten i skolan har jag lärt mig att nollor inte räknas Join the dark side, we have cookies~
2 nov, 2014 23:58 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
3 nov, 2014 00:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen