@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
2 nov, 2014 21:34 |
|
Borttagen
|
Det är det! Våga inte tror något annat! Min älskade basklarinett är inte någon hemsk tenorsax! 2 nov, 2014 21:38 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är det! Våga inte tror något annat! Min älskade basklarinett är inte någon hemsk tenorsax! Vet hur polaren blir när jag inte kan namnge vilken fagott som är vilken
2 nov, 2014 21:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Det är det! Våga inte tror något annat! Min älskade basklarinett är inte någon hemsk tenorsax! Vet hur polaren blir när jag inte kan namnge vilken fagott som är vilken Mycket! Som när folk tror att min kornett är en trumpet 2 nov, 2014 21:39 |
|
Anna-chan
Elev |
Min mamma och min mammas sambo såg de 5 första episoderna i Attack on Titan med mig idag (jag har redan sett den innan, men de ville se den så jag såg den med dem). Min mamma tyckte den var helt okej, förutom att Eren skriker förmycket x3
Join the dark side, we have cookies~
2 nov, 2014 21:47 |
|
Solkatten
Elev |
Måste gå upp 05.30 imorgon.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 nov, 2014 22:15 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Luna Chang: Börjar 9.45 imorgon och 10.00 ska vi på föreläsning som hålls av en överlevare från förintelsen, ser faktiskt fram emot skolstarten med detta som början! En gång lyssnade vi på en föreläsning av en jude som hade överlevt. Det är det vi ska göra, och jag har gjort det en gång tidigare också^^ Hej 2 nov, 2014 23:06 |
|
Frivolt
Elev |
That awkward moment när man är så skadad av trolljakten att man börjar leta troll på facebook....
2 nov, 2014 23:24 |
|
Fellrendión
Elev |
2 nov, 2014 23:25 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: That awkward moment när man är så skadad av trolljakten att man börjar leta troll på facebook.... Hahahha hahahahah! Jaaa, men exakt! Jag har varit likadan i två dygn. trorolol. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 2 nov, 2014 23:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen